-
Biznesa plāns
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Kopsavilkums | 4 | |
1. | Vispārējs uzņēmuma apraksts | 4 |
1.1. | Uzņēmuma apraksts | 4 |
1.2. | Atrašanās vieta | 4 |
1.3. | Misija un galvenie uzņēmuma mērķi | 5 |
2. | Produkts | 6 |
2.1. | Produkta raksturojums | 6 |
2.2. | Tējas uzglabāšanas vieta | 8 |
3. | Tirgus analīze | 9 |
3.1. | Pieprasījums pēc produkta tirgū | 9 |
3.2. | Konkurenti | 10 |
3.3. | SVID analīze | 11 |
3.4. | MērķaTirgus | 12 |
4. | Mārketinga plāns | 14 |
4.1. | Mārketinga veidi | 15 |
4.2. | Mārketinga struktūra | 16 |
5. | Uzņēmuma darbība | 17 |
5.1. | Pamatlīdzekļi | 17 |
6. | Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas | 18 |
6.1. | Algas un nodokļi | 19 |
6.2. | Uzņēmuma organizācijas struktūra | 20 |
6.3. | Riska faktoru analīze | 21 |
7. | Finanšu plāns | 22 |
7.1. | Mainīgās izmaksas | 22 |
7.2. | Patstāvīgās izmaksas | 23 |
7.3. | Nodokļu aprēķins | 24 |
7.4. | Amortizācijas aprēķins | 24 |
7.5. | Peļņas zaudējumu aprēķins | 25 |
7.6. | Naudas plūsmas plāns | 26 |
7.7. | Bilance | 27 |
8. | Rezultātu analīze | 29 |
Kopsavilkums
Biznesa plāna mērķis ir, izmantojot vidusskolā iegūtās teorētiskās zināšanas un pieredzi izstrādāt sava izcilas zaļās tējas vairumtirdzniecības nozares uzņēmuma koncepciju, lai dibinātu sabiedrību ar ierobežotu atbildību Komercuzņēmums „TeaGrin”.
Komercuzņēmums „TeaGrin” viens īpašnieks, darbību sāk ar pamatkapitālu Ls 1000, darbību uzsākot 2011. gada 5. februārī.
Komercuzņēmums „TeaGrin” nodarbosies ar Izcilas kvalitātes Vjetnamas zaļās tējas vairumtirdzniecības izplatīšanu Latvijā.
Komercuzņēmums „TeaGrin” mērķis ir kļūt par pazistamāko tējas izplatītāju Latvijā un iespējams ārpus tās.
Komercuzņēmums „TeaGrin” plāno ilglaicīgu sadarbību ar dažādām tējnīcām, restorāniem un specializētiem tējas veikaliem
Komercuzņēmums „TeaGrin” viena no galvenajām reklāmām būs: Mūsu uzņēmuma pārstāvis dosies uz restorāniem, tējnīcām un tējas veikaliem ar informāciju par mūsu produktu un, protams, ar pašu tēju lai vienotos par bezmaksas degustācijas uzstādīšanu un lai uz vietas īpašnieki iepazītos ar mūsu produktu un iespējams piekristu to pasūtīt . Vēlāk izsūtīsim reklāmas bukletus restorāniem un citiem uzņēmumiem, kuri varētu būt ieinteresēti iegādāties tēju vairumā.
Lai palielinātu klientu skaitu, tiks plānotas dažādas cenu atlaides: pastāvīgo klientu, svētku, pasūtījuma apjoma atlaides.
Uzņēmumā tiks nodarbināti 2 cilvēki, no kuriem viens ir īpašnieks. Darbinieku algas šajā darbības jomā ir vidēji no 200 – 400 latiem mēnesī.
Lai sāktu darbību, plānots ņemt Ls 1000 kredītu uz 2 gadiem, kuru izmantos, lai iegādātos tēju un atvestu uz Latviju, reklāmas bukletiem, telpu īrei un apsaimniekošanai.
…
Izcils BIZNESA PLĀNS Rīgas Valsts 3. Gīmnāzija, komerczinību 12.klases skolnieka, Biznesa plāns, kurš novērtēts, 4 ekonomikas skolotāju žūrijā ar 9 ballēm. Kopsavilkums 1. Vispārējs uzņēmuma apraksts ..............4 1.1. Uzņēmuma apraksts ..............4 1.2.Atrašanās vieta ..............4 1.3. Misija un galvenie uzņēmuma mērķi ..............5 2. Produkts..........................................................................................................6 2.1 Produkta raksturojums...................................................................................................6 2.2 Tējas uzglabāšanas vieta................................................................................................8 3. Tirgus analīze.................................................................................................................9 3.1 Pieprasījums pēc produkta tirgū....................................................................................9 3.2 Konkurenti....................................................................................................................10 3.3 SVID analīze.................................................................................................................11 3.4 MērķaTirgus.................................................................................................................12 4. Mārketinga plāns..........................................................................................................14 4.1 Mārketinga veidi...........................................................................................................15 4.2 Mārketinga struktūra.....................................................................................................16 5. Uzņēmuma darbība.......................................................................................................17 5.1 Pamatlīdzekļi.................................................................................................................17 6. Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas............................................................18 6.1 Algas un nodokļi............................................................................................................19 6.2 Uzņēmuma organizācijas struktūra................................................................................20 6.3 Riska faktoru analīze...................................................................................................21 7. Finanšu plāns..................................................................................................................22 7.1 Mainīgās izmaksas.........................................................................................................22 7.2 Patstāvīgās izmaksas......................................................................................................23 7.3 Nodokļu aprēķins...........................................................................................................24 7.4 Amortizācijas aprēķins...................................................................................................24 7.5 Peļņas zaudējumu aprēķins............................................................................................25 7.6 Naudas plūsmas plāns....................................................................................................26 7.7 Bilance...........................................................................................................................27 8. Rezultātu analīze...........................................................................................................29
- Biznesa plāns
-
Biznesa plāns tūrisma uzņēmumam lauku reģionā
Biznesa plāns20 Uzņēmējdarbība, Tūrisms, viesmīlība, Ekonomika
- Viesu mājas biznesa plāns
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Biznesa plāns tūrisma uzņēmumam lauku reģionā
Biznesa plāns vidusskolai20
Novērtēts! -
Viesu mājas biznesa plāns
Biznesa plāns vidusskolai9
-
Biznesa plāns uzņēmumam SIA "Lupatiņš"
Biznesa plāns vidusskolai7
-
Biznesa plāns - Peintbola klubs
Biznesa plāns vidusskolai32
-
Biznesa plāns frizētavas izveidošanai
Biznesa plāns vidusskolai4