Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
6,49
Ietaupījums:
0,91 (14%)
Cena ar atlaidi*:
5,58
Pirkt
Identifikators:589340
Vērtējums:
Publicēts: 11.03.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Laikposms: 2006.g. - 2007.g.
Darba fragmentsAizvērt

3 Uzņēmuma mērķi, darbība:
a) Uzņēmuma vīzija: pirmajos 4 gados ieiet tirgū, iegūt 20% no Latvijas HTPC tirgus. Nākamajos 6 gados kļūt par vidēji lielu uzņēmumu (>20 darbinieki), sasniegt LVL 1 000 000.00 apgrozījumu gadā.
b) Uzņēmuma misija: ienākt tirgū ar relatīvi zemām cenām, nostiprināt pozīcijas. Uzlabot esošos produktus un pakalpojumus, paplašināt to klāstu. Ar interneta starpniecību sākt tirdzniecību ārzemēs.
c) Stratēģiskie mērķi: desmit gadu laikā sasniegt LVL 1 000 000.00 apgrozījumu gadā un paplašināt produktu un pakalpojumu klāstu 10 reizes.
d) Taktiskie mērķi: reputācijas iegūšana, preču un pakalpojumu klāsta palielināšana, jaunu tirgu apgūšana, tirdzniecība ārzemēs. Laba sadarbība ar citiem uzņēmumiem, sarunas ar potenciālajiem klientiem. Individuāla pieeja.
e) Operatīvie mērķi: mājas lapas izstrāde, reklāma un dalība tuvākajās IT izstādēs, agresīva cenu politika, līgumu noslēgšana ar darbiniekiem un datora tehnikas piegādātājiem. Reģistrēšanās komercreģistrā un darbības uzsākšana.
f) Plānotais mērķu izpildes laiks:
• 1. nedēļa – reģistrēšanās komercreģistrā un darbības uzsākšana;
• nākošo 3 nedēļu laikā – līgumu noslēgšana ar darbiniekiem un datortehnikas piegādātājiem, mājas lapas izstrāde;
• aptuveni mēnesi pēc darbības uzsākšanas- aktīva reklāmas kampaņa TV, internetā;
• Pirmā gada laikā – aktīva piedalīšanās IT izstādēs Latvijā, pozīciju nostiprināšana Latvijas HTPC tirgū;
• Pēc diviem gadiem – preču un pakalpojumu klāsta palielināšana, tirdzniecības uzsākšana ārzemēs ar interneta starpniecību;
• Pirmie 4 gadi – 20% no Latvijas HTPC tirgus iegūšana;
• Aptuveni septiņi gadi – cita uzņēmuma daļēja vai pilnīga iegāde;
• 10 gadi kopš darbības sākuma – apgrozījums LVL 1 000 000.00, vidēji liels uzņēmums (darbinieku skaits >20).

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Biznesa plāns”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/589340

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties