Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
14,20 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:537300
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.06.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 13 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Kopsavilkums    3
1.  Vispārējs uzņēmuma apraksts    4
1.1.  Uzņēmuma apraksts    4
1.2.  Atrašanās vieta    4
1.3.  Misija, vīzija un mērķi    5
2.  Pakalpojumu raksturojums, ražošanas procesa apraksts    7
2.1.  Pakalpojumu apraksts    7
2.2.  Uzņēmuma projektēšana    8
2.3.  Uzņēmuma platības aprēķins    9
2.4.  Uzņēmuma apmeklētāju skaita aprēķins    10
2.5.  Uzņēmuma atmosfēra un iekārtojums    10
3.  Mārketinga plāns    12
3.1.  Mērķa tirgus    12
3.2.  Konkurenti    12
3.3.  Uzņēmuma klientu piesaistīšanas paņēmienu plāns    14
3.4.  Cenas noteikšanas politika    15
3.5.  Reklāmas plāna izstrāde    17
3.6.  Plānotā uzņēmuma SVID analīze un darbības stratēģija    17
4.  Menedžmenta plāns    20
4.1.  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra    20
4.2.  Darbinieku veicamo pienākumu apraksts    20
4.3.  Darbinieku prasības uzņēmumā    21
5.  Riska faktoru analīze    22
5.1.  Riska faktoru analīze, to mazināšanas pasākumi    22
6.  Finanšu plāns    24
6.1.  Uzņēmuma realizācijas ieņēmumi    24
6.2.  Uzņēmuma izmaksas    24
6.3.  Pamatlīdzekļu amortizācijas aprēķins    25
6.3.1.  Pamatlīdzekļu nolietojuma aprēķins finanšu vajadzībām    25
6.3.2.  Mazvērtīgā inventāra notietojums    25
6.4.  Darbinieku algas aprēķins mēnesim    26
6.5.  Kredīta atmaksa    26
6.6.  Uzņēmuma peļņas un zaudējuma pārskats    27
6.7.  Uzņēmuma bilance    27
6.8.  Uzņēmuma naudas plūsma    28
6.9.  Plānoto rezultātu novērtējums    29
  Izmantotā literatūra    30
  Pielikumi    31
Darba fragmentsAizvērt

SIA „Zaļie logi” plānotās iekšējās iespējas:
• uzņēmumam ir iespēja vislaik mainīties un attīstīties, jo piedāvātais pakalpojumu klāsts – grāmatas, filmas, spēles, žurnāli – ir tas, ko var viegli papildināt, atjaunot. Turklāt, ir iespēja aptaujāt klientus par to, kādi piedāvātie pakalpojumi viņiem patīk un kādus viņi vēlētos tos redzēt (piemēram, kāda žanra filmas vai grāmatas). Tiks veikta plaša reklāma, lai kafejnīcas tēls būtu atpazīstams un interesants brīvā laika pavadīšanas veids. Iespējas kļūt par vietu, kur cilvēki vēlēsies tikties kopā ar draugiem, svinēt svētkus (tā kā šeit cilvēki maksā par laiku, ko pavada, nevis par pakalpojumiem, tad tas ir alternatīvais variants telpu īrei, jo atnākt uz tāda veida kafejnīcu, lai tiktos ar draugiem ir lētāk nekā izīrēt kādu telpu);
• uzņēmumam ir iespēja piesaistīt netikai jauniešu uzmanību, bet arī pieaugušu cilvēku, jo tematiskie vakari vai kursi piesaista dažāda vecuma interesentus;
• uzņēmuma akcijas veicinās klientu vēlmi kļūt par pastāvīgiem klientiem;
• darbinieki tiks atlasīti tā, lai savā starpā nerastos konfliktu. Viņiem ir jābūt draudzīgiem un pozitīviem gan savā starpā, gan ar klientiem. Darbinieku negatīvās emocijas nedrīkst izpausties uz klientiem, tie vienmēr ir jāsatiek draudzīgi, lai viņi justos mājīgi un varētu atpūsties. Darbiniekiem ir jābūt laipniem pret klientu, vienmēr labprāt ir jāpalīdz.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties