Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
9,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:352421
 
Vērtējums:
Publicēts: 16.05.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Kopsavilkums    3
1.  Uzņēmuma apraksts    4
1.1.  Uzņēmuma vizītkarte    4
1.2.  Uzņēmuma raksturojums    4
1.3.  Uzņēmuma misija, vīzija, pirmā gada mērķi    4
1.4.  Uzņēmuma komercdarbības vide    4
2.  Produkta apraksts    5
3.  Tirgus analīze    5
3.1.  Tirgus raksturojums    5
3.2.  Konkurentu raksturojums    5
3.3.  Tirgus segmenta noteikšana    6
3.4.  Mērķtirgus noteikšana    6
4.  Mārketinga plāns    6
4.1.  Produkta dzīves cikls, attīstības stratēģija    6
4.2.  Cenu veidošana, cenu stratēģija    7
4.3.  Realizācijas vieta, izplatības stratēģija(sadales kanāli)    9
4.4.  Reklāmas, produkta virzīšana tirgū stratēģija    9
5.  Uzņēmuma darbība    9
5.1.  Uzņēmuma projektēšana (ražošanas ēku, iekārtu un inventāra raksturojums    9
5.2.  Produkta ražošanas apraksts, tehnoloģijas    9
5.3.  Ražošanas, pakalpojumu sniegšanas pilnveidošanas stratēģijas, inovācijas    10
6.  Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas    10
6.1.  Uzņēmuma vadības struktūra    10
6.2.  Darbinieku pienākumi, atlases kritēriji    11
6.3.  Uzņēmuma vadības stratēģija    11
7.  Riska faktoru analīze, pārvaldības stratēģija    12
8.  SVID analīze, attīstības stratēģija    13
9.  Attīstības plāns, operatīvie, taktiskie, stratēģiskie mērķi    14
10.  Finanšu plāns    15
10.1.  Uzņēmuma pamatkapitāls, apgrozāmie līdzekļi    15
10.2.  Patstāvīgās izmaksas, reklāmas izmaksas, darbaspēka algu aprēķins, amortizācijas aprēķins    15
10.3.  Pašizmaksa, mainīgās izmaksas, neplānotās izmaksas    16
10.4.  Plānotie ieņēmumi, neplānotie ieņēmumi    16
10.5.  Naudas plūsma    17
10.6.  Peļņas-zaudējuma aprēķins    18
10.7.  Uzņēmuma bilance    19
10.8.  Plānoto rezultātu novērtējums    19
  Izmantotā literatūra    20
  Pielikumi    21
  Apliecinājums    25
Darba fragmentsAizvērt

4.3. Realizācijas vieta, izplatības stratēģija(sadales kanāli)
Sadale ir pasākumu kopums, ko īsteno uzņēmums, veidojot un virzot produktu plūsmu pie pircēja. Sadale sākas tad, kad prece ir gatava piegādei vai pārdošanai, un beidzas tad, kad pircējs saņem preci.
Šī produkta sadalei visatbilstošākā ir nulles līmeņa kanālu sadala, kas paredz sūtījumu tirdzniecību un tirdzniecību dažādās vietās. Produkts tiks pārdots dažādos skolas tirdziņos un tirdziņos, kas tiek organizēti citās vietās.
Sadales kanālu darbība var būt ietekmēta atkarībā no potenciālo pircēju skaita un tirgus veida. Lai sadalītu produktu pa tirdzniecības, vietām tam ir jābūt pieprasījumam un mērķauditorijai, kas produktu pirks.
4.4. Reklāmas, produkta virzīšana tirgū stratēģija
Mārketinga pasākumi ietver sevī reklāmas izvietošanu sociālajos tīklos, tādos kā Facebook un Instagram. Kā arī dažādu akciju rīkošana pārdošanas vietās.
Mūsdienu sabiedrība stimulē tālāku materiālo vajadzību attīstību, piedāvājot cilvēkam aizvien jaunas preces, tādējādi arī palielinot patērētāju pieprasījumu. Šis produkts ir papildinājums un iespēja organizēt jau esošos kosmētikas produktus un kosmētikas otas, turklāt darīt to daudz ērtākā veidā.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties