Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
12,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:303715
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.11.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 22 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
  KOPSAVILKUMS    4
1.  Uzņēmuma apraksts    5
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    5
1.2.  Uzņēmuma misija    6
1.3.  Uzņēmuma mērķi    6
1.4.  Biznesa idejas apraksts    7
2.  Uzņēmuma vadība    8
2.1.  Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra    8
2.2.  Uzņēmumā nodarbinātais personāls    8
3.  Uzņēmuma produkta raksturojums    10
3.2.  Produkta sortiments un to raksturojums    10
3.3.  Produkta kvalitāte: iesaiņojums, dizains, preču zīme u.c.    10
3.4.  Preces un pakalpojuma dzīves cikls    10
4.  Nozares un tirgus analīze    12
4.1.  Produkta raksturojums    12
4.2.  Konkurentu analīze    16
4.3.  Nozares ekonomisko rādītāju analīze    24
4.4.  ID analīze    28
5.  Mārketinga stratēģija    30
5.1.  Uzņēmuma cenu politika    30
5.2.  Preču realizācijas kanālu raksturojums    30
5.3.  Preču tirdzniecības veicināšanas pasākumi    30
5.4.  Reklāma    31
5.5.  Sabiedriskā viedokļa veidošana    31
6.  Uzņēmuma ražošanas plāns    33
6.1.  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    33
6.2.  Uzņēmumā izmantojamie resursi    33
6.3.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi    35
7.  Problēmas un risks    37
7.1.  Risks, tā veidi, problēmas un riska mazināšanas pasākumi    37
8.  Finanšu informācija    39
8.1.  Uzņēmuma sākotnējā bilance    39
8.2.  Uzņēmuma slēguma bilance    40
8.3.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi    41
8.4.  Produktu realizācijas ienākumi    41
  Kopējie ienākumi no produktu realizācijas, Ls    42
8.5.  Pamatlīdzekļu amortizācija (pēc lineārās metodes)    42
8.6.  Izmaksas    43
8.7.  Peļņas vai zaudējumu aprēķins (pēc apgrozījuma izmaksu metodes)    45
  LITERATŪRAS SARAKSTS    46
Darba fragmentsAizvērt

Kopsavilkums
Mans plānotais uzņēmums ir saistīts ar ēdienu un dzērienu tirgošanu uz Rīgas ielām. Lai nodrošinātu maksimāli kvalitatīvu un veselīgu produkciju, tā tiks mainīta katru dienu un tiks izvēlēti šai prasībai atbilstošākie piegādātāji. Lai piesaistītu klientus, katram produktam tiks pievienota neliela dāvana un automātiem būs īpaši pievilcīgs dizains.
Uzņēmējdarbības galvenais mērķis ir apmierināt patērētāju vēlmes un vajadzības, taču tās šobrīd ar šādu pakalpojumu nav apmierinātas. Rīgā trūkst iespējas nekavējot laiku iegūt tik nepieciešamas preces kā ēdienus un dzērienus.
Galvenās plānotās mārketinga aktrivitātes saistītas ar skrejlapu izstrādi, kuras tiktu izdalītas uz ielām un reklāmu sociālajos tīklos.
SIA „Ēd un skrien” plāno sadarboties ar dažādām atpūtas vietām, kuras ir aprīkotas ar video novērošanu , lai izvairītos no izdemolēšanas, kā arī šīs vietas piesaista papildus klientūru, piemēram, pie hosteļa „Ala” Vaļņu ielā 11.
SIA „Ēd un skrien vīzija ir 5 gadu laikā attīsties visā Rīgā, ne tikai centrā, bet arī, piemēram, pie biroju kompleksiem.

1. Uzņēmuma apraksts
1.1. Pamatinformācija par uzņēmumu
Uzņēmuma nosaukums
Uzņēmuma pilns nosaukums – Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „Ēd un skrien” (turpmāk tekstā - SIA „Ēd un skrien”)
Uzņēmuma reģistrācija
SIA „Ēd un skrien” tiks reģistrēts Latvijas Republikas uzņēmumu reģistrā 2013. gada 1. martā.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties