Marketinga plāns.
Uzņēmumu apmeklētības palielināšanai paredzēto paņēmienu plāns:
• kontaktēšana ar klientiem
• informācijas saņemšana un apstrāde – restorāns *Agraba* izjautājot savus klientus, iegūst informāciju, kas nepieciešama veiksmīgai darbošanai, t.i. kas palīdzētu mums izdarīt tā, lai klientiem būtu vēl labāk, un arī palīdzētu uzzināt, kas klientiem patīk, un gluži otrādi – ko vajadzētu mainīt.
• preču virzīšana tirgū - restorāns *Agraba* veic tādas mārketinga darbības kā reklāmas izstrādāšana un izplatīšana
• finansēšana – būs atvēlēta noteikta naudas summa mārketinga pasākumiem.
Cenu noteikšana.
Lai pārliecināt pircējus par pakalpojumu kvalitāti, piesaistīt maksimāli daudz klientu un paaugstināt apgrozījumu, SIA *Agraba* cenu noteikšanas politikas pamatā ir cenu veidošanas metode, kura ir orientēta uz izmaksām, t.i. vidējās izmaksas + peļņa (uzcenojums).
SIA *Agraba* cenu veido vidējas izmaksas + 200% uzcenojums. Cenu noteikšanas mērķis ir paaugstināt apgrozījumu, piesaistīt maksimāli daudz klientu un pārliecināt pircējus par pakalpojumu kvalitāti. SIA *Agraba* seko izmaiņām izmaksās, un atspoguļo tos cenās, lai tie spētu segt izmaksas un nodrošināt uzņēmumam peļņu.
SIA *Agraba* piedāvā īpašās atlaides. Piemēram, ja klients no pulksten 1200 līdz pulksten 1400 pasūtīs vienu ēdienu no ševpavara ēdienkartes, tam tiks piedāvāta kafija vai tēja, pēc izvēles, ar atlaidi 50%.
…