Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
14,20
Ietaupījums:
1,56 (11%)
Cena ar atlaidi*:
12,64
Pirkt
Identifikators:140416
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.05.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
  Saturs    2
  Biznesa plāna titullapa    5
  Biznesa plāna saturs    6
1.  Kopsavilkums    7
2.  Uzņēmuma vispārēja informācija    9
2.1.  Uzņēmuma mērķi un plāni, nākotnes vajadzības    9
2.2.  Uzņēmuma vadība, organizatoriskā struktūra    11
3.  Mārketings    15
3.1.  Nozare    15
3.2.  Tirgus un pircēji    18
3.3.  Realizācijas sistēma    18
3.4.  Reklāma    19
4.  Cenu politika    19
5.  Konkurence    22
6.  Produkcija, pakalpojumi    24
7.  Problēmas, riskantās vietas    25
8.  Finansu informācija    28
  Secinājumi un priekšlikumi    28
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts   
Darba fragmentsAizvērt

Kad Latvija atguva neatkarību, kļuva aktuāls jautājums par uzņēmējdarbību. Latvijā ienāca daudz jaunā un cilvēki sāka pieņemt arī lietas, kuras sākumā mūsu mentalitātei nelikās tik pieņemamas. Mēs pamazām pieņēmām jauno, tai skaitā arī ātrās uzkodas.
Cilvēki savas aizņemtības un ātrā dzīves tempa dēļ, vairs nav gatavi tik daudz laika veltīt stāvēšanai pie plīts un gatavošanai. Tādēļ viņi ir gatavi maksāt, lai iegūtu ātras un kvalitatīvas uzkodas, ar kurām var ieturēt labu maltīti.
Sabiedriskās ēdināšanas sektors plašajā Eiropas tirgū ir ļoti dažāds, tomēr ataino katrai valstij specifisko. Kā, piemēram, Vācijā lielu tirgus daļu aizņem ģimenes uzņēmumu tīkli, kuros līdera pozīcijas pieder tradicionālās virtuves segmentam, neraugoties uz amerikāņu sabiedriskās ēdināšanas standartu popularitāti gados jaunāko iedzīvotāju vidū.
Francija turpina saglabāt uzticību vēsturiskajām kulinārijas tradīcijām. Turklāt franči dod priekšroku saviem sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumu tīkliem, izveidojot daļēji «franciskus» arī amerikāņu uzņēmumus. Tas jo īpaši raksturīgs servisa jomā. Apvienotajā Karalistē uzsvars tiek likts uz ātrās apkalpošanas uzņēmumiem. Piemēram, lielākos panākumus šajā valstī gūst tipiskais britu tīkls, kura devīze ir: «Gatavs lietošanai!» …

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −12,25 €
Materiālu komplekts Nr. 1154517
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Biznesa plāns picērijas SIA „M-Kafe” darbības uzsākšanai”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/140416

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties