Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
12,99
Ietaupījums:
1,69 (13%)
Cena ar atlaidi*:
11,30
Pirkt
Identifikators:694824
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.12.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
Ievads    3
Uzņēmuma koncepcijas raksturojums    4
1.1  Uzņēmuma nosaukums    4
1.2  Izvietojums    4
1.3  Uzņēmuma darba laiks    5
1.4  Pakalpojumu piedāvājums    5
1.5  Virtuves raksturojums    6
1.6  Apkalpošanas manieres un sēdvietu skaits    7
1.7  Uzņēmuma LOGO    7
1.8  Misija un mērķi    8
Tirgus analīze    10
2.1  Klientu analīze    10
2.2  Konkurentu analīze    13
2.2.1  Ēdināšanas uzņēmuma preču un pakalpojumu priekšrocības un trūkumi    13
2.2.2  Konkurentu stipro un vājo pušu analīze pēc svarīgākajiem kritērijiem    14
2.2.3  Plānotā uzņēmuma analīze    16
2.2.4  Konkurentu analīzes secinājumi    17
Projektēšana    18
3.1  Telpu plānojums    18
3.2  Tirdzniecības zāles platības aprēķināšana    19
3.3  Tirdzniecības zāles caurlaides spēja    19
3.4  Apkalpojošo skaits 1 h laikā    19
3.5  Vidējais apkalpojošo skaits dienas laikā    20
3.6  Tirdzniecības zāles plāns    21
Atmosfērika    22
4.1  Uzņēmuma iekšējais interjers un ārējais izskats    22
4.2  Apkalpojošā personāla darba formas    23
4.3  Apkalpojošā personāla sanitārās prasības un personīgā higiēna    23
Tehnoloģiskā daļa    25
5.1  Tehnoloģiskā un kalkulācijas karte ēdienam    25
5.2  Tehnoloģiskā un kalkulācijas karte dzērienam    26
Organizatoriskā daļa    27
6.1  Organizatoriskā struktūras shēma    27
6.2  Viesmīļu skaita aprēķināšana    27
6.3  Darbinieku štatu saraksts    28
6.4  Uzņēmuma darbinieku darba grafiki    30
6.5  Viena no vadošā darbinieka tēla raksturojums    30
6.5.1  Saimnieciskā dienesta vadītājas tēls    30
6.5.2  Saimnieciskā dienesta vadītājas galvenie pienākumi    31
Uzņēmuma mārketings    33
7.1  Mārketinga plāns - tā paņēmieni    33
7.2  Atlaides restorāna biznesā    34
Uzņēmuma reklāmas izveide    35
Uzņēmuma finansu daļa    36
9.1  Grāmatvedības izziņa par aprēķinātām darba algām    36
9.2  Peļņas aprēķināšana    38
9.2.1  Uzņēmuma tirdzniecības apgrozījums    38
9.2.2  Uzņēmuma bruto peļņa    38
9.2.3  Ar nodokļiem apliekamā peļņa    38
9.2.4  PVN nodokļu aprēķini    40
9.2.5  Uzņēmuma tīrā peļņa    40
9.2.6  Uzņēmuma rentabilitāte    40
  Secinājumi    42
  Izmantotā literatūra    44
Darba fragmentsAizvērt

Kursa darba tēma tika izvēlēta nopietni, izsverot darba autores dzimtās pilsētas vietējo iedzīvotāju un viesu vajadzības un vēlmes, nepieciešamība pēc jauna un piesaistoša ēdināšanas uzņēmuma.
Liepāja ir Latvijas pilsēta, kura strauji attīstās un pēdējo divu gadu laikā ir liels pieplūdums tūristu jomā un augšupeja tūrisma nozarē kopumā. Jo straujāk attīstās tūrisms, jo vairāk ir nepieciešamas gan ērtas un labas naktsmītnes, gan kvalitatīvas un izsmalcinātas ēdināšanas iestādes ar profesionālu apkalpojošo personālu un daudzveidīgām atpūtas un izklaides iespējām. Viens no svarīgākajiem darba uzdevumiem ir mēģināt to visu apvienot vienkopus, izveidojot uzņēmumu tūrisma nozarē, kas apmierinātu ikvienu viesi, kurš ierodas šajā pilsētā, piedāvājot plašu pakalpojumu klāstu, kā arī pašmāju iedzīvotājiem būtu interesanti apmeklēt jaunizveidoto viesnīcu, bāru un restorānu, kurā atpūsties un ieturēt maltīti ar speciālo piedāvājumu veģetārajā uzturā. Latvijā un it īpaši Liepājā nav tik daudz tādu ēdināšanas uzņēmumu, kurš specializētos tieši uz veģetārā uztura virtuvi, kaut arī aizvien vairāk parādās tie, kuri savā uzturā nelieto ne gaļu, ne zivis, ne arī olas un piena produktus.
Darba izstrādes galvenais mērķis ir pilnībā izveidot jauna uzņēmuma tapšanas biznesa plānu, kas sevī ietver visas no izrietošos nosacījumus un noteikumus, lai izveidotu jaunu un konkurētspējīgu uzņēmumu. Svarīgākais ir izveidot tādu uzņēmuma koncepciju un savdabīgumu, lai tas spētu piesaistīt pēc iespējas vairāk klientu un viesu ar dažādām interesēm, kā arī apmierināt klientu prasības pēc kvalitatīva servisa tūrisma nozarē.
Darba pilnveidošanai, izpētei un analīzei tika izmantotas dažādu autoru grāmatas, laikraksti, internets, autores iepriekšējo gadu referāti un lekciju pieraksti, kā arī pašas autores domu klāsts.
Darbam ir vairākas nodaļas un apakšnodaļas, kurās tiek uzskaitītas visas biznesa plānam specifiskās īpatnības, lai izveidotu jauno uzņēmumu. Darbā tiek izmantoti aprēķini, tabulas un diagrammas, pielikumā ievietoti interesanti ēšanas paradumi, kā arī ēdienkartes, dzērienu kartes un īss referāts par veģetārismu.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −8,14 €
Materiālu komplekts Nr. 1235418
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Biznesa plāns - kafejnīcas izveide Liepājā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/694824

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties