Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
6,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:486814
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.11.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  KOPSAVILKUMS    3
1.  UZŅĒMUMA JURIDISKAIS STATUSS    4
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    4
1.2.  Uzņēmuma pamatdarbība    4
2.  TIRGUS ANALĪZE    5
2.1.  Pieprasījuma apstākļi    5
2.2.  Piedāvājuma apstākļi    5
2.3.  Prognozes    6
3.  MĀRKETINGA STRATĒĢIJA    7
3.1.  SVID analīze    7
3.2.  Produkta dzīves cikls    8
4.1.  Materiālais potenciāls    9
4.2.  Administratīvais potenciāls    9
4.3.  Personāls    9
4.4.  Produkta raksturojums    9
4.5.  Cenas raksturojums    10
4.6.  Vietas izvēle un sadales kanāli    11
4.7.  Produkta virzīšana tirgū    11
5.  RISKA VADĪŠANA    12
6.  FINANŠU INFORMĀCIJA    13
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    23
  PIELIKUMS    24
Darba fragmentsAizvērt

4.6. Vietas izvēle un sadales kanāli
Moduļu māju ražošana notiks privātīpašumā, kas pieder vienam no valdes locekļiem. Privātīpašums atrodas tuvu galvenajai Rīgas šosejai, tādēļ mājas pārvietošana būs samērā ērta, nav jāved pa lauku ceļiem. Klients iegādājoties moduļu māju papildus maksā arī transporta izdevumus. Viena moduļa pārvietošanai nepieciešama viena smagā mašīna un viens ceļamkrāns. Smagā mašīna izmaksā apmēram 0,7 Ls/km, bet ceļamkrāns 1 h – 35,00 Ls, ceļamkrāns brauc vidēji 70 km/h. SIA MODUĻI piedāvā izmantot sev pazīstamu uzņēmēju autotransportu, vai arī klients var pats sarunāt smago mašīnu un krānu no sava paziņu loka.
Materiālus moduļu būvniecībai iegādāsimies no dažādiem uzņēmumiem ņemot vērā izdevīgākos nosacījumus, piegādes laiku un kvalitāti.

4.7. Produkta virzīšana tirgū
4.7.1. Reklāma
Reklāma darbojas trīs līmeņos- tā informē, pārliecina un pastiprina. Reklamēt produkciju galvenokārt paredzēts tīmekļa vietēs, speciālos nozares žurnālos, avīzēs. Žurnālos un avīzēs paredzēts reklamēties periodiski, jo atkārtota reklāma ir efektīvāka nekā vienreizējs sludinājums. Viens un tas pats sludinājums , kas tiek atkārtots katru nedēļu vai mēnesi ierobežotā skaitā avotu, ir efektīvāks par vienreizējiem sludinājumiem plašā avotu klāstā.
Paredzēts izveidot uzņēmuma mājas lapu, kurā būs iekļauta visa informācija par uzņēmuma darbību, produktu kāsts un apraksts, aptuvenās cenas, fotoattēli, moduļu iespējamie telpu plāni.
Tīmekļa vietnēs reklāmu paredzēts sākotnēji izvietot sludinājumu veidā dažādos sludinājumu dēļos, kā piemēram, SS.LV, Reklāma.Lv, ZIP.LV, dažādu pilsētu mājaslapās pie sludinājumu nodaļām u.c. Sludinājumus paredzēts ievietot gan maksas, gan bezmaksas, sludinājumu apmaksa tiks veikta caur mobīlo tālruni, tātad izmaksas iekļautas telefona ikmēneša rēķinā.
Vēlāk sludinājumus paredzēts publicēt arī lielākos preses izdevumos.

4.7.2. Noieta veicināšana
Noieta veicināšanai galvenokārt tiks izmantota reklāma dažādās tīmekļa vietnēs, kā arī uzņēmuma mājas lapa.
Pēc finansiālajām iespējām produkts tiks virzīts uz dažādiem konkursiem un būvniecības izstādēm.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −7,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1326703
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties