Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:968328
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.05.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 19 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Contents    4
  Ievads    5
1.  Interneta mārketings    6
1.1.  Internāta lietošana ikdienā un mārketingā    6
1.2.  Interneta resursu raksturojums    10
1.3.  Interneta mārketinga būtība    16
1.4.  Ieguvumi no interneta mārketinga un tā trūkumi    23
2.  Internet mārketinga rīki    24
2.1.  Mājas lapa    24
2.2.  Maksa par klikšķi    26
2.3.  SEO mārketings    27
2.4.  Partnera attiecību mārketings    28
2.5.  E-pasta mārketings    30
2.6.  Reklāmas banneri    31
2.7.  Sociālo tīklu mārketings    32
3.  Praktiskā daļa    35
3.1.  BIGBANK PEST analīze    35
3.2.  BIGBANK mārketinga vides SVID analīze    38
3.3.  BIGBANK izmantojamās Internet mārketingu metožu izpēte    40
3.4.  Respondentu anketēšana    43
  Secinājumi un Priekšlikumi    54
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    56
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un Priekšlikumi
Secinājumi
1. Internets jau ir kļuvis par Latvijas iedzīvotāju neatņemamu sastāvdaļu, ar ko jārēķinās banku sektoram.
2. Latvijā ir visi priekšnoteikumi, lai varētu paplašināt interneta mārketinga projektus banku sektorā, piedāvājot savas finanšu pakalpojumus interneta lietotājiem.
3. No interneta mārketinga rīkiem, kas visvairāk var ietekmēt esošos un potenciālus bankas klientus var būt uzņēmuma mājas lapa un meklētājprogrammu atslēgas vārdi.
4. Internets ir vienīgais kanāls, kur lietotāju uzvedību var izmērīt detalizēti: no kurienes viņi nāk, ko viņi dara un vai viņi kļūst par uzņēmuma klientiem.
5. Internet banka ir obligāts/ svarīgs rīks banku sektorā.
6. Internets ir ieņēmis stabilu vietu, ka medijs un ir stiprāko mediju trijniekā tūlīt aiz TV un laikrakstiem.
7. Mārketinga kombinācijas elementi (4P) ir piemērojami interneta mārketingam un tiem piemīt atšķirīgas iezīmes.
8. Gan pasaulē, gan Latvijā interneta mārketings strauji attīstās.
9. Interneta mārketings sniedz bankām iespēju apgūt jaunus tirgus, optimizēt savu darbību un nodrošināt saviem klientiem ērtākus pakalpojumus.
10. Plānojot interneta mārketinga projektus ir jāizvērtē pakalpojumu īpatnības, potenciālo klientu segmentu un mārketinga pasākumus.
11. Galvenās e-komercijas sistēmas, kurās piedalās bankas ir B2B un B2C sistēmas. BIGBANK izmanto B2C sistēmas priekšrocības internetā.
12. BIGBANK vadība ir pieņēmusi lēmumus mainīt mārketinga komunikāciju
stratēģiju veidojot dialogu ar sabiedrību caur sociāliem tīkliem.

Priekšlikumi
1. Banku speciālistiem jāseko līdzi jaunākajām mārketinga tendencēm, tajā skaitā interneta mārketingam, pasaulē un Latvijā.
2. Viens no izdevīgākiem mārketinga variantiem varētu būt ārpakalpojumu izmantošana, jo tagad ir daudzas firmas, kuras par sapratīgu cenu var veikt tirgus analīzi.
3. Banku sektoram Latvijā nepieciešams pārskatīt esošo mārketinga investīciju sadalījumu pa medijiem, ar mērķi palielināt interneta mārketinga budžetu.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties