Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:878551
 
Vērtējums:
Publicēts: 30.09.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Elektroniskā komercija (e-komercija)    4
2.  Patērētāja tiesību aizsardzība    6
2.1.  Nodokļi    7
3.  E – komercija un tās regulēšana ārvalstīs    9
4.  E – komercijas pakalpojumu radīšana    14
  Secinājumi    16
  Izmantotā literatūra    17
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Izmantojot internetu, iespējams parūpēties gandrīz par jebkuru biznesa jautājumu, turklāt to parasti var izdarīt, ietaupot laiku un iztiekot bez nevajadzīgiem uztraukumiem. E-komercija veicina esošās uzņēmējdarbības procesu pārskatīšanu. Tās mērķi ir samazināt izmaksas, saīsināt produktu cikla laiku, paātrināt atbildi klientiem, uzlabot pakalpojumu kvalitāti.
E-komercija attīstīsies un ieņems svarīgu nozīmi masu pakalpojumos. Viens no galvenajiem uzdevumiem, lai attīstītos e-komercija, ir izglītot cilvēkus, iegūt pozitīvu novērtējumu no potenciālo patērētāju puses, attīstīt un ieviest sakaru tehnoloģijas.
Tā kā internets ir vienlīdzīgākas spēles laukums, mazas kompānijas, izveidojot savas interneta vietnes, var saņemt tikpat daudz ienākumu kā lielākas kompānijas. Runājot relatīvi, miljons dolāru lieli ienākumi var dubultot mazas kompānijas peļņu, bet liela kompānija tos var uzskatīt par nenozīmīgiem.
Mazas kompānijas, kuras sapratušas interneta e-komercijas paradigmu, ir palielinājušas savu līdzdalību tirgū un kļuvušas par ieguvējām. Lielākas kompānijas bieži vien tikai izmēģina e-komercijas vietnes labumus, kamēr maza, nepazīstama firma jau ir tām atņēmusi daļu no tirgus. Interneta ir viegli izveidot un uzturēt profesionāla izskata vietni. Maza ražotne, kas internetu izmanto kā galveno izplatīšanas kanālu, nodrošina saviem klientiem ātru atbalstu un novatoriskus pakalpojumus.
Mazai kompānijai ir vieglāk mainīt savu iekšējo infrastruktūru un pielāgoties jaunajām tiešsaistes komercijas vajadzībām. Lielas kompānijas, kurām ir tieksme uz lēnākām, birokrātiskākām struktūrām, nonāk neizdevīgākā stāvoklī. Internetam augot un mainot biznesa seju, lielas kompānijas būs spiestas mainīt savu iekšējo infrastruktūru, lai varētu radīt elastīgas sistēmas un atbalstīt interneta prasības.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties