Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:477152
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās komunikācija tiek uzskatīta par interaktīvu dialogu starp uzņēmumu un tās patērētājiem pirms pārdošanas, pārdošanas laikā, patērēšanas laikā un periodā pēc patērēšanas. Uzņēmumi jautā ne tikai "Kā mēs varam sasniegt patērētājus?", bet arī "Kā patērētāji var sasniegt mūs?". Pārdevēji izmanto atšķirīgas komunikācijas plat­formas, lai paliktu saziņā ar patērētājiem. Arvien lielākā mērā jaunas tehnoloģijas, īpaši internets, ir mudinājušas lielāku skaitu uzņēmumu izmantot mērķētu komunikāciju viens-pret-vienu dialogu veidošanai ar patērētājiem un citām iesaistītajām pusēm.
Mājas lapa ir firmas pārstāvis interneta vidē un atkarībā no tā noformējuma rodas pirmais iespaids par uzņēmumu. Bez kārtīga izpildījuma pastāv vēl daudz noteikumu, kuri ir jāņem vērā. Ir tehniskas īpatnības, piemēram - grafisku failu izmērs, attaisnots dažu tehnoloģiju pielietojums. Bet ir arī apslēptās īpatnības: Estētiska vērtība, radošums, krāsu balansa pareiza savienojamība, proporciju un perspektīvu saskaņošana ar apjomu un apgaismojumu. Tāpat šeit ir arī diezgan liela saistība ar psiholoģiju, konkrētāk cilvēku uztveri.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties