Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:162848
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.09.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Jēdzienu skaidrojumi    4
1.  Sociālie tīkli un to lietojums    6
2.  Aptaujas datu analīze    8
2.1.  Inovāciju informācijas avoti    16
  Secinājumi un priekšlikums    17
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    18
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikums
Apkopojot un izanalizējot iegūtos datus varēja secināt ka pētījumā izvirzītā hipotēze - jauniešiem sociālajos tīklos iegūtā informācija šķiet pietiekama un pilnvērtīga ikdienas vajadzībām - apstiprinājās. To pierādīja gan iegūtie dati no aptaujām par problēmu vispārinātā veidā, kas tika izplatītas elektroniskā veidā, gan arī pārbaudot izvirzīto hipotēzi uz konkrētu situāciju – analizējot studentu mājās darbus par to, kādus avotus studenti izmanto, meklējot informāciju par atkualitātēm inovāciju jomā.
Pētījuma mērķis tika veiksmīgi sasniegts un uzdevumi izpildīti, jo pēc veiktās aptaujas tika noskaidroti un izpētīti jauniešu paradumi attiecībā uz aktuālās informācijas iegūšanu, izmantojot sociālos tīklus vai citus informācijas avotus. Mērķi sasniedzot varēja secināt, ka patreiz jauniešu vidū informācijas gūšanas nolūkos visaktīvāk tiek lietoti sociālie tīkli un interneta resursi, pamazām aizstājot tādus tradicionālos informācijas sniedzējus kā televīzija, preses izdevumi, un īpaši radio.
Nozīmīgākie secinājumi darbu noslēdzot:
• no aptaujātajiem respondentiem ikdienā: 95% izmanto sociālos tīklus, televīziju skatās tikai 20.3%, radio klausās 46%, bet preses izdevumus lasa 24%, kas norāda uz sociālo tīklu nozīmi jauniešu ikdienā;
• no aptaujātajiem respondentiem ikdienā: 24% skatās informatīvas televīzijas pārraides, 8% klausās informatīvas radio pārraides, bet preses izdevumus par biznesu lasa 19% un uz kultūru, vēsturi un zinātni balstītus preses izdevumus lasa tikai 16%, kas liecina par to, ka jauniešu interese par masu mediju sniegto informāciju ir zema;
• jauniešu vidū vecumā no 19-28 sevišķu lielu popularitāti ir guvuši galvenokārt ārzemju sociālie tīkli kā Facebook, Twitter, Instagram un arī pašmāju Draugiem.lv, kas ikdienā tiek izmantots ne vien izklaidei, bet arī informācijas gūšanai par dažādām tēmām, kā arī tiek izmantoti mācību procesos;
• 78.4% no aptaujātajiem respondentiem uzskata, ka ikdienā iegūtās informācijas daudzums ir pietiekami aktuāls un kvalitatīvs, bet tikai 21.7% no respondentiem uzskata, ka informācija neatbilst viņu prasībām.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1349664
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties