Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:320596
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.09.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
  Vēsture    5
  Audi simbola nozīme un vēsture    9
  Uzņēmuma apraksts    10
  Uzņēmuma produkcijas sortiments    11
  Produkta sīkāka izpēte    12
  Patērētāju lēmuma pieņemšanas process    17
  Preču virzīšana tirgū    18
  Secinājumi    19
  Izmantotā literatūra    20
  Pielikums    21
Darba fragmentsAizvērt

Šī pašlaik pasaulē pazīstama firma tika dibināta 1910.gadā ar tiesas lēmumu. Tika izskatīta lieta , kurā Augusta Horha (August Horch) bijušie kolēģi no firmas Horch. ?" izvirzīja pret viņu apsūdzību. Domstarpību rezultātā stūrgalvīgais Horhs bija spiests aiziet no savas firmas , kuru viņš dibināja 1899.gadā pilsētā Zwickau .Vēlāk tajā pašā pilsētā viņš nodibināja jaunu firmu un dabīgi deva tai savu vārdu. neilgi vienā pilsētā darbojās divas firmas ar vienu nosaukumu: un tad ar tiesas lēmumu otrai firmai tika piešķirts nosaukums Audi, kas latīņu valodā nozīme to pašu, ko vācu valodā vārds Horch- "klausīties".
Pirmais Audi tika apgādāts ar 4-cilindru 2612 cm3 dzinēju, līdzīgu iepriekšējiem Horha konstrukcijām, kuras viņš izstrādāja firmai Horch. Bet ātri sekoja jauni 3562 , 4680 un 5720 cm3 dzinēji .Visiem bija tā saucamie simetriskie vārsti: ieplūdes vārsts stāvēja apakšā , bet izlaižamais stingri virs tā " ar galvu lejā"
Neatlaidība ar kuru Augusts Horhs demonstrēja savus automobiļus dažādās sacensībās tika atlīdzināta tikai 1911.gadā, kad Audi B ar 2,6 L dzinēju auto sacīkstēs par Alpu kausu Austrijā nobrauca visu distanci bez soda punktiem. ņemot vērā visus "B" sērijas trūkumus, tika izstrādāts jauns modelis Audi C, kurš tika apgādāts ar 4-cilindru 3,5 -litru dzinēju , kura kloķvārpsta griežas uz trim balstiem un bija mazliet novirzīta sānus no cilindru asīm. Parasti koniskai saķerei bija ādas berzes virsma . Koka virsbūve uz šasijas ar 2900 vai 3200 mm bāzi bija vaļēja ar pagarinātu un smailinātu pakaļējo daļu, kas pēc veidotāju viedokļa , nodrošināja labāku ap plūstamību un piedeva strauju ārējo izskatu. 1912-1914.gados šis automobilis sasniedza nopietnus rezultātus sacensībās par Alpu kausu. Tādēļ tas ir pazīstams kā Alpensieger- " Alpu iekarotājs" …

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties