Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:293382
 
Vērtējums:
Publicēts: 24.11.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
  Pilnpiedziņas 4MOTION kopējā konstrukcija    4
  Pilnā piedziņa 4MOTION 2004.g. automobilim Golf    4
  Haldex sajūgs    5
  2004.g. Haldex sajūga detaļas un mezgli    6
  Sajūga HALDEX komponenti    7
  Haldex uzbūve    8
  Haldex sajūga darba princips    8
  Haldex sajūga kopskats    10
  Halde sajūga ieksa    11
  Haldex sajūga mehāniska dala    12
  Hidrauliskas sistēmas detalas    14
  Hidrauliskais konturs    14
  Hidroakumulātors    15
  Drošības vārsts    16
  Ieplūdes vārsti    17
  Spiedvārsti    18
  Izmantojamā literatūra    19
Darba fragmentsAizvērt

IEVADS

Haldex sajūga lielākā priekšrocība ir elektroniskā vadība un ļoti ātra reakcija. Pašlaik zināmas četras Haldex paaudzes, no kurām jaunākā paaudze tiek izmantota Saab pilnpiedziņas sistēmā XWD (Cross-Wheel Drive).
Haldex sajūgs sevišķi ātri reaģē uz elektroniskās vadības ierīces komandām. Tikko rodas rotācijas ātrumu starpība starp priekšējo un aizmugurējo tiltu, tiek iedarbināti divi gredzenveida cilindriskie sūkņi, kas paaugstina spiedienu daudzplākšņu slapjajā sajūgā (Haldex sistēma), tādējādi saslēdzot abus tiltus kopā. Pārvadīto griezes momentu var mainīt, regulējot spiedienu uz sajūga plāksnēm, tādā veidā kontrolējot jaudas plūsmu starp priekšējo un aizmugurējo tiltu. Tikko Haldex sajūgs reģistrē priekšējā tilta slīdēšanu, nepieciešamais griezes moments tiek pārvadīts uz aizmugurējo tiltu.
Kompaktais sajūgs var pārvadīt uz aizmugurējo asi 3 200 ņūtonmetru griezes momentu. Sajūgs nodrošina neierobežoti mainīgu griezes momenta pārnešanu starp priekšējo un aizmugurējo tiltu. Ārkārtējos gadījumos līdz pat 100 procentiem no pieejamā griezes momenta var pārvadīt uz aizmugurējo tiltu. Taču parasti, kad auto pārvietojas taisnā līnijā ar vienmērīgu ātrumu un riteņu saķere ar ceļu ir vienāda, 90 procenti no pieejamā griezes momenta tiek pārvadīti uz priekšējo tiltu, bet desmit procenti - uz aizmugurējo tiltu.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties