Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:501207
 
Vērtējums:
Publicēts: 18.03.2003.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Par postmodernismu amerikāņu filmā “Cīņas klubs” var runāt gan formas, gan satura aspektā.
Filmas tēma ir saistīta ar identitātes meklējumiem. Kā zināms, postmodernismu raksturo tradicionālo identitātes avotu- ģimenes, sociālās grupas, reliģijas, profesijas, tautības u.c. –zudums. “Cīņas kluba” galvenā varoņa dzīvē nav vietas ģimenei, ne arī reliģijai, tautībai utt. Vienā no epizodēm, domājot atbildi uz jautājumu, kas viņš ir, beigās atbild: Patērētājs. Viņš tā arī dzīvo- kā “atbilde” uz reklāmām, pēc principa “iepērkos, tātad eksistēju” - iegādājas dažādas lietas, iedzīvinot savā mājvietā preču katalogu lappuses. (Sākumā, kad tiek rādīts viņa dzīvoklis, uz ekrāna pie dažādām lietām redzami uzraksti, kādi ir katalogos- firmu nosaukumi, cenas utt.) Pērk droši vien ne jau to, ko patiešām vajag, bet to, kas var būt kā zīme viņa sociālajam stāvoklim. Kopiju piedāvājumā mēģina atrast “galdu, kas vislabāk izteiktu viņa personību.” …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1115540
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties