Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:343402
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.10.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Ievads    4
2.  Uzņēmuma atrašanās vieta un tā raksturojums    5
3.  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra    6
4.  Viesnīcas produkts    7
4.1.  Restorāns un bārs    8
4.2.  Konferences un pasākumi    8
4.3.  Fitness un relaksācija    8
4.4.  Numuri un to iekārtojums    8
4.4.1.  Apartamentu cenas    9
5.  Viesnīcas dienestu darbības raksturojums    10
5.1.  Viesu uzņemšanas nodaļa    10
5.2.  Saimniecības nodaļa    10
5.3.  Ēdienu un dzērienu nodaļa    10
5.4.  Apsardzes nodaļa    11
5.5.  Tehniskā nodaļa    12
5.6.  Dežūrējošais atbildīgais vadītājs (Manager on Duty - MOD)    12
6.  Radisson Blu Hotel Elizabete    12
6.1.  Sadarbības partneri un preču piegādātāji    12
6.2.  Konkurenti    13
6.3.  Konkurētspēja    15
7.  Darba raksturojums uzņēmumā    18
8.  Secinājumi    19
9.  Priekšlikumi    21
  Pielikumi    22
Darba fragmentsAizvērt

8. Secinājumi
1. Viesnīcas makrovide vērtējama kā pozitīva, neskatoties uz nelabvēlīgo ekonomisko stāvokli un politiskajiem aspektiem, kurus, savukārt, atsver tehnoloģiju un inovāciju faktori, kā arī sociālā vide, kas palīdz konkurēt un piesaistīt potenciālos klientus.
2. Radisson Blu Elizabete viesnīcu vasaras sezonā visbiežāk apmeklē atpūtas tūristi un atpūtnieku grupas, bet ziemas sezonā -biznesa pārstāvji un ierēdņi biznesa pārstāvju grupas.
3. Daudz viesu apmetas Radisson Blu Elizabetē tieši tādēļ, ka tie zina Radisson Blu viesnīcu konceptu un tiem patīk pārbaudītas vērtības (piemēram, superbrokastis).
4. Viesnīcā komercdarbības pozitīvu darbību nodrošina kvalitatīvais pakalpojumu sortiments, spēja konkurēt ar citām 4 zvaigžņu viesnīcām, operatīva plānošana uzņēmumā, kā arī pozitīvās atsauksmes viesnīcu rezervēšanas portālos.
5. Viesnīcā darbojas Revenue Management, tāpēc numuru cenas ir svārstīgas.
6. Uzņēmuma mārketinga stratēģija ir veiksmīgi izveidota, ņemot vērā viesnīcu biznesa specifiku, tā būtībā balstās uz uzņēmuma iekšējās vides sakārtošanu, uzņēmums plāno darboties saistībā ar jaunākajām inovācijām biznesā, kā arī pilnveidot pakalpojumu pārdošanu.
7. Radisson blu Elizabete darbiniekiem ir lielas izaugsmes iespējas, jo tiek piedāvāts pieredzes programmās strādāt Radisson Blu viesnīcā visā pasaulē.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties