Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Radiostacijas "Radio Tev" un televīzijas kanāla "Rīga TV24" vizuālās komunikācijas sociālajā tīklā "Facebook" salīdzinājums

     

    Referāts38 Psiholoģija, Žurnālistika

6,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:588423
 
Vērtējums:
Publicēts: 11.02.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 15 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  VIZUĀLĀ KOMUNIKĀCIJA, TĀS LIETOJUMS MEDIJOS    5
1.1.  Vizuālās komunikācijas elementi    5
1.2.  Mediji, to jēdziens un raksturojums    8
1.3.  Mediju vizuālās komunikācijas loma sociālajos tīklos    11
2.  MEDIJU RADIO TEV UN RĪGA TV24 DARBĪBAS raksturojums    14
2.1.  Radiostacijas Radio TEV raksturojums un darbības analīze sociālajos tīklos    14
2.2.  Televīzijas kanāla Rīga TV24 raksturojums un darbības analīze sociālajos tīklos    15
3.  MEDIJU RADIO TEV UN RĪGA TV24 VIZUĀLĀ KOMUNIKĀCIJA SOCIĀLAJĀ TĪKLĀ FACEBOOK    17
3.1.  Radio TEV un Rīga TV24 vizuālās komunikācijas elementi sociālajā tīklā Facebook    17
3.2.  Mediju lietotāju viedoklis par Radio TEV un Rīga TV24 vizuālo komunikāciju sociālajā tīklā Facebook    19
3.3.  Radio TEV un Rīga TV24 vizuālās komunikācijas sociālajā tīklā Facebook salīdzinājums un pilnveidošanas iespējas    25
  Secinājumi    27
  Priekšlikumi    28
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    29
  Pielikumi    30
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Studiju darba izvirzītajā jautājumā par atšķirībām medija Radio TEV un Rīga TV24 vizuālajā komunikācijā pētījuma gaitā tika apstiprinātas būtiskas atšķirības vizuālās komunikācijas elementu izmantošanas biežumā un elementu īpašībās starp abiem medijiem;
2. Radiostacija Radio TEV savā vizuālajā komunikācija sociālajā tīklā Facebook visbiežāk veido vizuālos materiālus gaišos krāsu toņos un gandrīz katrā otrajā materiālā dominē pelēkā krāsa, kas rada noteiktu asociāciju ar mediju;
3. Radiostacija Radio TEV savā vizuālajā komunikācija sociālajā tīklā Facebook veido vizuālos materiālus, kuros visbiežāk teksta lielums ir vidēja izmēra, kas ļauj viegli uztver informāciju, tajā pašā laikā uztver arī pārējos dizaina elementus;
4. Televīzijas kanāls Rīga TV24 savā vizuālajā komunikācijā sociālajā tīklā Facebook visbiežāk veido vizuālos materiālus tumšos un spilgtos krāsas toņos, kas piesaista auditorijas uzmanību, tomēr tajā pašā laikā arī rada nelielu nomāktības izjūtu;
5. Televīzijas kanāls Rīga TV24 galvenokārt neizmanto tekstu kā vizuālu elementu savos vizuālajos materiālos, kas rada neinformētības izjūtu sākotnēji apskatot vizuālo materiālu;
6. Mediju un sociālo tīklu lietotāji uzskata, ka mediji vizuālo komunikāciju varētu uzlabot, ja vizuālajos materiālos tiktu izmantoti īsti teksta fragmenti, kā arī spilgti krāsu toņi;
7. Lielākoties mediji, veidojot vizuālu materiālu, izmanto tikai dažus vizuālās komunikācijas elementus viena vizuālā materiāla ietvaros.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1370435
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties