Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:943025
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.11.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Informācijas meklēšana ir svarīga komponente pircēju lēmumu pieņemšanas procesā, jo patērētāju uzvedību tirgū galvenokārt ietekmē informācija par konkrēto produktu, produktu grupām, ražotāju u.tml. Mūsdienās ir pieejami ļoti daudz un dažādi informācijas avoti. Ja kādreiz informāciju varēja gūt tikai no citām personām, tad tagad to, savas peļņas nolūkos, pārsvarā sludina masu mēdiji (saņemot atlīdzību par reklāmu publicēšanu, atskaņošanu utt.) – televīzija, radio, avīzes, žurnāli, plakāti, reklāma uz un iekš transporta, bukleti, skatlogi... Tātad, attīstoties tehnoloģijām un iespējām – informācijas avotu plašās iespējas attīstās.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1169769
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties