Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:893091
 
Vērtējums:
Publicēts: 22.04.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienu pasaulē sabiedriskās attiecības ir jebkuras kompānijas darbības neatņēmama sastāvdaļa. Vairākās ievērojami lielās kompānijās sabiedrisko attiecību dapartamentiem ir tik pat svarīga nozīme kā mērketinga nodaļām. Dažas kompānijas sasniedzot mērķus, saistītus ar mērķauditorijas komunikāciju, izmanto tikai PR-instrumentus. Gribas atzīmēt, ka vairākas kompānijas neizmanto reklāmas un mārketinga pakalpojumus, bet tajā pašā laikā plaši izmanto un attīsta sabiedrisko attiecību nodaļas.
Sabiedriskās attiecības (Public Relations – PR) mūsdienās – viena no dinamiski attīstošajām profesijām. Tā ir saistīta ar objektīvu cilvēka faktora lomas paaugstināšanu mūsdienu ražošanas darbībā. Tas padara PR-speciālistu vajadzību unikālu ne tikai pēc pieprasījuma līmeņa darba tirgū, bet arī pēc prestīža pakāpes, kas ir orientēta uz elitāriem, intelektuāliem darbības veidiem.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties