Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:425338
 
Vērtējums:
Publicēts: 07.08.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Neapšaubāms ir fakts, ka klientu uzvedību ietekmē gan ārējie, gan iekšējie faktori mijiedarbojoties. Es pievēršos iekšējo faktoru ietekmei no personības psiholoģijas viedokļa.
Personība – noturīgs indivīda sociāli nozīmīgo īpašību kopums, kas izpaužas sociālajā rīcībā, uzvedībā, domāšanā, emocionālajās reakcijās. Pati definīcija uzsver faktu, ka personības īpatnības ietekmē sociālo uzvedību (mūsu gadījumā indivīda kā klienta uzvedību).
Es analizēšu klientu uzvedību, saistot to ar tādiem personības elementiem, kā: indivīda raksturs, temperaments un vajadzības.
Manuprāt, vajadzības – ir primārais faktors, kas virza klientu. Vajadzība – indivīda stāvoklis, ko izraisa viņa izjūtas sakarā ar vēlmi pēc noteiktiem objektiem, kas nepieciešami attīstībai un ir aktivitātes avots. Klientu apkalpošanas sfērā varētu runāt par A.Maslova slavenās piramīdas pirmo līmeni – fizioloģiskām vajadzībām. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1169330
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties