Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
7,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:835317
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.07.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Raksturojums    3
1.  Vēroto stundu analīze    4
1.1.  Latviešu valoda    4
1.2.  Matemātika    5
1.3.  Dabaszinības    7
1.4.  Vizuālā māksla    8
1.5.  Sociālās zinības    9
1.6.  Mājturība un tehnoloģijas    10
2.  Vadīto stundu īsie plāni    12
2.1.  Latviešu valoda    12
2.2.  Matemātika    13
2.3.  Sociālās zinības    14
2.4.  Dabaszinības    15
2.5.  Mājturība un tehnoloģijas    16
2.6.  Vizuālā māksla    17
3.  Izvērtie konspekti vadītām stundām    18
3.1.  Latviešu valoda    18
3.2.  Latviešu valoda    21
3.3.  Matemātika    24
3.4.  Matemātika    27
3.5.  Sociālās zinības    30
3.6.  Dabaszinības    34
3.7.  Mājturība un tehnoloģijas    38
3.8.  Vizuālā māksla    41
Darba fragmentsAizvērt

Pedagoģiskās darbības pašanalīze
1. Kā mana kā praktikanta pedagoģiskā darbība sekmēja skolēnu motivētību, interešu un vēlmju apmierināšanu?
Skolēniem bija jānoklausās un jāievēro izvirzītie kritēriji, lai darbs tiktu labi novērtēts. Skolēniem pirms darba sākšanas bija daudz jautājumu, kā ar vienu krāsu varēs uzzīmēt gleznu, bet sākot to darīt skolēniem patika un daži paspēja uzgleznot vairākas gleznas.
2. Kā mana kā praktikanta pedagoģiskā darbība sekmēja skolēna mācīšanās darbības (piedalīšanās uzdevuma analīzē, sadarbība, plānošana, problēmas risināšana, skolēnu atklājums, pašnovērtējums) izpausmi?
2.1. Kā pedagoģiskā darbība sekmēja skolēnu kritiskās domāšanas prasmju izpausmi?
Skolēni paši veidoja pelēkās krāsas dažādās nokrāsas, pašiem bija jāizlemj, kur būs tumšākas un kur gaišākas nokrāsas.
2.2. Kā mana kā pedagoģiskā darbība sekmēja skolēna sadarbības prasmju pilnveidi?
Skolēni labprāt dalījās ar saviem sajauktajiem pelēkajiem toņiem. Dalījās savā pieredzē par pelēko, kā kuram šķiet, ko un kā attēlot ziemā.
2.3. Kā mana pedagoģiskā darbība sekmēja radošās domāšanas prasmju pilnveidi?
Skolēni brīvi varēja darboties, pēc saviem ieskatiem, tikai bija jāatceras, ka jāglezno ziema, pārējo viņi varēja darīt kā vēlas.
2.4. Kas mācību procesā liecināja par skolēna prasmi sadarbībā ar skolotāju izvirzīt kritērijus un veikt savas darbības pašnovērtējumu?
Stundas sākumā tika izvirzīti kritēriji, kuri jāievēro gleznojot gleznu, stundas beigās, katrs varēja novērtēt savu darbu un klasesbiedru darbus.
2.5. Kā mana pedagoģiskā darbība respektēja skolēnu fiziskās, kognitīvās un sociāli emocionālās attīstības dažādību?

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −8,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1373179
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties