Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:696594
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.12.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Motivēšanas teorijas    4
1.1.  Motivēšanas teoriju klasifikācija    4
1.2.  Satura motivēšanas teorijas    5
1.2.1.  A.Maslova vajadzību hierarhijas teorija    5
1.2.2.  K.Alderfera ERG teorija    6
1.3.  Norises motivēšanas teorijas    8
1.3.1.  Gaidu teorija    8
1.3.2.  Mērķu noteikšanas teorija    9
1.3.3.  Taisnīguma teorija    10
1.3.4.  L.Portera un E. Loulera modelis    11
1.4.  Stimulējošās motivēšanas teorija    12
2.  Motivācijas teoriju pielietošana vispārējās izglītības iestādē    13
2.1.  Satura motivēšanas teoriju pielietošana izglītības darbinieku motivēšanā    13
2.2.  Norises motivēšanas teoriju pielietošana vispārējās izglītības iestādē    14
2.2.  Stimulējošās motivēšanas teorijas pielietošana darbinieku motivēšanā vispārējās izglītības iestādē    15
3.  Secinājumi    16
4.  Literatūras un avotu saraksts    17
Darba fragmentsAizvērt

2.2.Stimulējošās motivēšanas teorijas pielietošana izglītības iestādes darbinieku motivēšanā
Stimulējošās motivēšanas teorijas metodes nedrīkstētu izmantot neapzināti, mehāniski. Ja direktora mērķis ir labvēlīgas situācijas radīšana, lai stimulētu pedagogus un pārējos izglītības iestādes darbiniekus arī nākotnē darboties efektīvi, tad direktors var pielietot dažādas pozitīvās stimulēšanas metodes. Ja mērķis ir pozitīvu rīcību stimulēšana nākotnē, jo ir cerība, ka darbinieka kauna sajūta vairs neatļaus viņam strādāt nolaidīgi un bezatbildīgi, tad tā būs izvairīšanās stimulēšanas metode. Domājot par soda stimulēšanas metožu pielietošanu praksē, direktoram jāizsver, vai tas tiešām ir neizbēgams un sākumā apdomāt, vai izvairīšanās metodes pielietošana nebūtu piemērotāka. Soda stimulēšanas metožu nepamatota lietošana izraisīs nopietnu konfliktsituāciju.

3. Secinājumi
1. Izglītības darbinieku motivēšanai ir liela nozīme izglītības iestādes mērķu sasniegšanā
2. Motivācija ir darbinieka ieinteresētība veikt noteiktu darbu, un motivācijai vienmēr seko rīcība.
3. A.Maslovs secina, ka katrs cilvēks konkrētā momentā atrodas kādā vajadzību hierarhijas līmenī, kas atbilst viņa vajadzību apmierinājumam. (Šmite, A. 2006)
4. Pēc F. Hercberga motivēšanas teorijas higiēnas faktoru klātbūtne mazina iespēju attīstīties neapmierinātībai ar darbu.
5. Ar stimulējošās motivācijas teorijas pielietošanu praksē vadītājam jābūt uzmanīgam, jo nepamatota šo metožu lietošana, var radīt nopietnas konfliktsituācijas un neveicinās motivācijas paaugstināšanos darbiniekam.
6. Lai īstenotu motivāciju izglītības iestādē, direktoram ir jāizzina pedagogu vajadzības, intereses.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1345613
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties