Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:455932
 
Vērtējums:
Publicēts: 03.07.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Izglītības iestādes raksturojums    4
1.  Pedagoģiskie vērojumi, vērojumu analīze    5
1.2.  Skolotāja un bērna, bērna un bērna saskarsme    7
2.  Pedagoģiskā procesa praktiskās darbības 2. nedēļa    9
3.  Pedagoģiskā procesa prakstiskās darbības 3. nedēļa    15
  Pedagoģiskās darbības pašanalīze un pašvērtējums    20
  Izmantotā literatūra    21
  Pielikums    22
Darba fragmentsAizvērt

Pedagoģiskās darbības pašanalīze un pašvērtējums
Pedagoģiskajā procesā nedarbojos, tāpēc prakses laikā bija dažas grūtības. Prakses laikā guvu pozitīvas emocijas, jaunas zināšanas un pieredzi strādājot ar bērniem. Uztraukums bija liels, baidījos, ka bērniem nebūs interesanti un viņi mani neklausīs, bet kopumā man sanāca bērnus ienteresēt. Tomēr prakses laikā bija situācijas, kuru atrisinājumam vēl nespēju pieņemt pareizāko lēmumu. Šādos gadījumos saņēmu pieredzējuša pedagoda atbalstu. Pirmo nedēļu vēroju skolotājas, kā viņas vada nodarbības un viņu saskarsmi ar bērniem, no tā es ieguvu daudz ko jaunu. Šo iegūto pieredzi un informāciju izmantoju prakses otrajā un trešajā nedēļā. No skolotājām mācījos, kā pareizi runāt, kā izturēties, kā ieinteresēt un kā risināt problēmsituācijas.
Prakses laikā izveidojās pedagoģiskā saskarsme ar bērniem. Sadarbība ar bērniem izveidojās ļoti laba, bērni bija pozitīvi noskaņoti un katru dienu mani ieraugot priecājās.
Prakses laikā tika nostiprinātas sadarbības prasmes ar kolēģiem, kopīgi risinātas dažādas problēmsituācijas, tika attīstīta pašiniciatīva iesaistīties un organizēt mācību pedagoģisko procesu. Skolotājas bija pretīmnākošas un pozitīvi noskaņotas, vienmēr atbalstīja, uzklausīja un palīdzēja man. Skolotājas uzklausīja manus jautājumus un laboja manas kļūdas, ieteica, kā būtu labāk.
Prakses laikā secināju, ka strādāt ar bērniem nav nemaz tik viegli, man ļoti daudz vēl jāmācās. Bērniem ir vajadzīga īpaša pieeja. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1366842
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties