Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:102654
 
Vērtējums:
Publicēts: 26.03.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Galvenā daļa:
Skolēni pa rindkopām lasa stāstu. Pēc stāsta nolasīšanas skolotāja vaicā vai skolēniem bija kāds vārds kuru viņi nesaprata, nezina tā nozīmi. Ja ir bijis kāds tāds vārds, tad sākumā skolotāja aicina skolēnus prognozēt par to nozīmi, balstoties uz kontekstu, ja nevar pareizi atbildēt, skolotāja izskaidro to nozīmi. Tad skolēni sniedz atbildes uz pirmslasīšanas jautājumu. Frontāli, brīvā veidā tie, kuri vēlās izsaka savu viedokli.
Skolotāja uzdod jautājumus, lai palīdzētu skolēniem labāk izprast stāsta fragmentu, tā galveno domu. Kādi ir stāsta galvenie varoņi? Kur norisinās stāsta darbība? Par ko šajā stāstā stāstīts? Kā tu varētu uzzināt par Penti grūto dzīvi, ja būtu viņa klasesbiedrs? Vai tu varētu palīdzēt Penti un kā, tavuprāt, to varētu labāk izdarīt? Skolēni individuāli –klusām pie sevis, lasa stāstu otrreiz.
Pirms otrreizējās lasīšanas skolotāja iepazīstina ar uzdevumu. Skolotāja aicina izvedot tabulu, kurā tiek salīdzināta skolēnu ikdienas dzīve ar Penti dzīvi (skat. pielikumu Nr.2). Kopīgi izrunā un skolotāja izskaidro kritērijus. Ja nepieciešams, kopīgi atkārto, kas ir rindkopa.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties