Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:978898
 
Vērtējums:
Publicēts: 08.06.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmijas vispārīgā informācija    5
1.1.  Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmijas darbības forma    6
1.2.  Akadēmijas darbības nozare un veidi    6
2.  Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmijas iekšējā vide    8
2.1.  Personāla raksturojums    8
2.2.  Organizatorsikā struktūra, vadības līmeņi, informācijas apmaiņas sistēma    10
2.3.  Personāla vadības pamatprincipi, pienākumi un funcijas    13
3.  Akadēmijas personāla vadība    14
3.1.  Personāla dokumentācijas izstrāde, uzraudzība un klabāšana    14
3.2.  Darbinieku atlases pamatprincipi. Darbinieku motivācijas veicināšana    14
3.3.  Personāla izglītības, profesionālās pilnveides plānošana un realizācija    16
3.4.  Ierosinājumi personāla darba uzlabošanai    17
3.5.  Ar personāla vadību saistīto dokumentu projekti    18
  Secinājumi un priekšlikumi    19
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    20
  Pielikumi    21
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Prakses astkaites autore, veicot prakses pienākumus Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmijā un apkopojot iegūto informāciju par augstskolu secina, ka:
1. Akadēmijas darbs pamatā ir labi organizēts
2. Personāla vadības vadlīnijas tiek realizētas atbilstoši akadēmijas darbības nozarei
3. Nepietiekami organizē personāla kvalifikācijas celšanas pasākumus darbiniekiem kuriem ir zema kvalifikācija
4. Nav izveidota motivācijas sistēma, bet ir motivējošie faktori.
5. Akadēmijā netiek pilnvērtīgi plānotas personāla rezerves
6. Netiek plānotas karjeras izaugsmes iespējas esošajiem darbiniekiem
7. Netiek veicināta sadarbība ar tādām valsts iestādēm kā Valsts nodarbinātības aģentūra

Prakses atskaites autore akadēmijai rekomendē veikt sekojošus soļus:
1. Veikt personāla plānošanu - izvērtēt to cik ilgi darbinieki plāno strādāt, cik darbinieki ir tuvu pensionēšanās vecumam un atbilstoši plānot personāla rezerves brīdim kad esošie darbinieki pārtrauks darba attiecības ar akadēmiju.
2. Motivējošos faktorus apvienot vienā motivācijas sistēmā ar mērķi atvieglot pārskatāmību.
3. Veidot un veicināt personāla kvalifikācijas celšanas iespējas darbiniekiem ar viszemāko iegūto izglītību, tas nozīmē, ka darbiniekus, kuri ir ar vidējo vai profesionālo vidējo izglītību sūtīt uz kursiem kuri atbilst darbinieka ieņemamajam amatam akdadēmijā, veidot sadarbību ar iestādēm, kuras veido un realizē mūžizglītības programmas.
4. Darbinieku novērtēšanas datus izmantot par pamatu dažādu personāla vadības sistēmu organizēšanā un veicināšanā.
5. Izveidot personāla rezervju plānošanas mehānismu.
6. Realizēt esošā personāla karjeras izaugsmes iespējas, tas nozīmē, ka pirms izsludināt konkursu ārējā vidē, šo procesu veikt iekšējā vidē.
7. Darba autore rekomendē veidot un veicināt jauno darba vietu veidošanos sadarbojoties ar Valsts nodarbinātības aģentūru. Sadarbojoties ar šo iestādi akadēmija iegūs lielisku iespēju pieņemt darbā cilvēkus, kuriem atalgojuma izmaksai valsts piešķirs finansējumu.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties