Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:977119
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.06.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  FINANSU ANALĪZES MĒRĶIS UN UZDEVUMI    5
1.1.  Finansu analīzes vieta uzņēmumā    5
1.2.  Finansu analīzes lietotāji, to raksturojums    7
1.3.  Uzņēmuma gada pārskats kā finansu analīzes pamatavots    7
1.4.  Uzņēmuma finansiālā stāvokļa analīzes pamatvirzieni    8
1.5.  Uzņēmuma bilances kopsummas analīze    8
1.6.  Uzņēmuma bilances horizontālā analīze    8
1.7.  Uzņēmuma bilances vertikālā analīze    9
1.8.  Salīdzinošā analītiskā bilance    9
1.9.  Uzņēmuma finansu stabilitātes ātrais novērtējuma modelis    9
1.10.  Uzņēmuma likviditātes jēdziens    10
1.11.  Uzņēmuma likviditātes pakāpes noteikšanas modelis    10
1.12.  Likviditātes rādītāji    11
1.13.  Likviditātes rādītāju novērtējums, to ierobežojumi    11
1.14.  Uzņēmuma līdzekļu aprite un tās analīzes loma    11
1.15.  Apgrozāmo līdzekļu aprites rādītāji, to novērtējums    12
1.16.  Visu aktīvu un ilgtermiņa ieguldījumu aprite    12
1.17.  Debitoru un kreditoru raksturojums un analīze    13
1.18.  Uzņēmuma saistību rādītāji, to raksturojums    13
1.19.  Komerciālā rentabilitāte, to raksturojošie lielumi    14
1.20.  Aktīvu rentabilitāte kā uzņēmuma ekon. Rentabilitātes rādītājs    15
1.21.  Finansu rentabilitāte, to raksturojošie koeficienti    15
1.22.  Uzņēmuma finansu analīzes faktoru modeļi    16
1.23.  Uzņēmuma finansēšanas noteikumi un to izpildes analīze    16
1.24.  Finansu koeficienta analīzes metodes, to ierobežojumi    17
2.  FINANSU DARBĪBAS ANALĪZE UZŅĒMUMĀ „RĪGAS VIĻŅI”    18
2.1.  Likviditātes kopējais koeficients SIA Izdevniecības „Rīgas Viļņu”    20
2.2.  Likviditātes starpseguma koeficients    21
2.3.  Likviditātes absolūtais koeficients    22
2.4.  Tīrie apgrozāmie līdzekļi    23
2.5.  Maksājamo procentu seguma koeficients    25
2.6.  Saistību īpatsvars bilancē    25
  SECINĀJUMI    33
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    34
Darba fragmentsAizvērt

Radikāla ekonomikas vadības sistēmas pārbūve, kas ieiet tirgus attiecību sliedēs – viens no sarežģītākajiem reformu programmas virzieniem, kas tiek veikts bijušās PSSR valstīs. Īpaši svarīga šī problēma ir tiem uzņēmumiem, kuru stāvoklis tirgus ekonomikā krasi mainās. Kļūstot par preču-naudas attiecību objektu, kam piemīt ekonomiskā patstāvība un pilnīga atbildība par savas saimnieciskās darbības rezultātiem, uzņēmumam ir jāformē sev tāda finansiālās vadības koncepcija, kas spēj nodrošināt augstu darbības efektivitāti, konkurētspēju un stāvokļa noturību tirgū. Saimniekošanas nosacījumu izmaiņas prasa vadības metožu pārvērtēšanu uzņēmumos, kuru darbību tagad vada nevis īpašnieki (valstisko orgānu persona), bet konkrētas personas, kas kontrolē ražošanas procesu un tā rezultātus, tiešas līdzdalības ceļā, pieņemot lēmumus. Salīdzinot ar to vadības sistēmu, jaunajos apstākļos rodas funkcijas, kuras iepriekš nav bijušas vajadzīgas. Tirgus ekonomikā, organizācija patstāvīgi pieņem lēmumus, agrāk, tā bija vadības augstākstāvošo orgānu prerogatīva. Tā patstāvīgi formē mērķus un uzdevumus, izstrādā savas attīstības stratēģiju un politiku, piemeklē to realizācijas līdzekļus, uzņem darbiniekus, iegādājas aprīkojumu un materiālus, lemj daudzus struktūrjautājumus, tai skaitā arī tādus, kā nodaļu un filiāļu izveidošana, likvidācija, saplūšana un otrādi – sadalīšanās, iekļūšanās asociāciju un citu apvienību sastāvā, ražotnes reorganizācija un organizējošās vadības struktūras pārbūve un t.t. Tādā veidā, organizācija iegūst visus patstāvības pantus, kas ir raksturīgi darbībai tirgus apstākļos. Un, tas prasa nozīmīgu vadības vides un pašvaldības paplašināšanu, menedžeru darbības apjoma un atbildības palielināšanu. Būtiski palielinās arī atbildība par pieņemto lēmumu savlaicīgumu un kvalitāti. Palielinās mārketinga pētījumu loma, kas ļauj izpētīt pieprasījuma dinamiku preču un pakalpojumu tirgū. Citiem vārdiem sakot, tirgus ekonomikas apstākļos, uzņēmuma darbības finansiālā vadība iegūst prioritāru lomu. Ienākumu iegūšana, kā saimnieciskās darbības galarezultāts, kļūst par katra subjekta saimniekošanas funkcionēšanas galamērķi, neatkarīgi no tā nozares un reģionālās specializācijas.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties