Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
9,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:293600
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.04.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads   
  Kopsavilkums   
1.  Informācija par uzņēmumu, tā stratēģiju un vadību   
1.1.  Uzņēmuma vadības struktūra   
1.2.  Piedāvātā pakalpojuma apraksts   
1.3.  Ražošanas/piegādes apraksts   
1.4.  Telpu izvēle   
1.5.  Tirgus izpēte   
1.5.1.  Konkurence, konkurējošie uzņēmumi   
1.5.2.  SVID analīze   
1.5.3.  Problēmas un riski   
1.6.  Cenu stratēģija   
2.  Finansiālā informācija   
2.1.  Uzņēmējdarbības izmaksu plāns   
2.2.  Naudas plūsmas plāns   
2.3.  Peļņas vai zaudējuma plāns   
2.4.  Bilance   
  Nobeigums   
Darba fragmentsAizvērt

Jebkurā uzņēmējdarbībā viens no galvenajiem priekšnoteikumiem ir plānošana. Tā ir nepieciešama, lai noteiktu šīs darbības mērķus un to sasniegšanai vajadzīgos resursus un darbības. Ļoti svarīga funkcija ir arī sagaidāmo rezultātu noteikšana konkrētam laika posmam nākotnē.
Biznesa plāns ir tiešs instruments šo mērķu sasniegšanai, tas palīdz loģiski un organizēti koncentrēties uz uzņēmuma nākotnes izaugsmi. Biznesa plāns kalpo arī kā kontroles mehānisms, pret kuru var mērīt sasniegumus. Pareizi un reāli izstrādāts biznesa plāns ir atslēga potenciālo investoru ieinteresētībai un labvēlībai. Tas ir kā uzņēmuma vizītkarte, pēc kuras partneri vai kreditori var spriest par uzņēmuma vadības profesionālo līmeni un turpmākām darbības ievirzēm.
Ikvienam uzņēmējam jāizprot biznesa plāna izmantošanas iespējas un pielietojums. Daži no tādiem ir:
dokuments, pēc kura vadīties, lai sasniegtu uzņēmuma stratēģiskos mērķus;
dokuments, ar kura palīdzību izsekot uzņēmuma darbībai, kad tā jau sākusies;
palīglīdzeklis dažādu darbību uzsākšanai, lai labotu finansiālas vai citas problēmas, lai pārveidotu pastāvošos vai noteiktu jaunus mērķus;
palīdzēt noteikt, ka visi uzņēmumā vienlīdz skaidri saprot, ko uzņēmums vēlas sasniegt.
Uzņēmējam jābūt gatavībā izstrādāt divus, nedaudz atšķirīgus, biznesa plānus – vienu naudas piesaistīšanas nolūkiem, otru – uzņēmuma iekšējām vajadzībām, lai izsekotu reālajai darbībai, salīdzinājumā ar plānotajiem mērķiem.
Konkrētā biznesa plāna mērķis ir:
1)noteikt galvenos SIA “XXX” darbības virzienus un stratēģiju 2005.gadā, ņemot vērā, ka pastāv iepriekšējā perioda pieredze;…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,99 €
Materiālu komplekts Nr. 1111946
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties