Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:782071
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.12.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma raksturojums    4
2.  Saminieciskais dienests    6
2.1.  Darbinieku pienākumu apraksti, darba grafiki    6
2.2.  Telpu iekārtojums, uzkopšana    7
2.3.  Veļas mazgāšana    10
2.4.  Telpu uzkopšanai izmantoto tīrīšanas un kopšanas līdzekļu raksturojums    10
2.4.1.  Viesnīcā uzkopšanai izmantotie tīrīšanas un kopšanas līdzekļi    10
2.4.2.  Tīrīšanas un kopšanas līdzekļu patēriņš    12
2.4.1.  Izplatītājfirmas ar kurām viesnīca sadarbojas    13
2.5.  Telpu uzkopšanai izmantoto darbarīku un tehnikas raksturojums    13
2.6.  Telpas uzkopšanas grafiku analīze    14
2.7.  Secinājumi un priekšlikumi    15
2.7.1.  Secinājumi    15
2.7.2.  Priekšlikumi    15
3.  Uzņemšanas dienests    16
3.1.  Uzņemšanas dienesta struktūra    16
3.1.1.  Darbinieku amatu apraksti un sadale    16
3.1.2.  Darba plānošana un darba grafiki    17
3.2.  Rezervēšanas, reģistrācijas process viesnīcā, dokumentācijas procesu analīze    17
3.2.1.  Viesu cikls uzņēmumā    19
3.3.  Viesa kredītu kontrole, sadarbība ar citiem uzņēmuma dienestiem    20
3.4.  Darba vietas organizācija.Recepcijas izvietojums, aprīkojums un iekārtas    21
3.5.  Secinājumi un priekšlikumi    21
3.5.1.  Secinājumi    16
3.5.2.  Priekslikumi    17
4.  Ēdienu un dzērienu dienests    22
4.1.  Tirdzniecības telpas struktūra un piedāvātie pakalpojumi    22
4.2.  Dienesta struktūra, darbinieku pienākumi, darba plānošana un darba grafiki    22
4.3.  Brokastu veidi viesnīcā    23
4.4.  Viesu apkalpošanas procesi kafejnīcā „Rīdziņa”    24
4.5.  Apkalpošana istabās    25
4.6.  Banketu un konferenču tehnoloģiskie procesi viesnīcā    25
4.7.  Secinājumi un priekšlikumi    26
4.7.1.  Secinājumi    26
4.7.2.  Priekšlikumi    26
5.  Individuālais uzdevums    27
  Izmantotā literatūra    32
Darba fragmentsAizvērt

Prakses laikā teorētiski iegūtās zināšanas tiek pielietotas praktiski, lai veicinātu zināšanu un iemaņu pilnveidošanu un nostiprināšanu par viesmīlības nozari. Veicot praksi tiek gūta arī darba pieredze izvēlētajā specialitātē.
Praktikantiem veicot noteiktos darba pienākumus un apzinot pārējo dienestu darbību, jāseko līdz darba organizācijai, lai gūtu praktisku priekšstatu un izdarītu secinājumus par viesnīcas darba norisi un izpildi.
Prakse tika īstenota Jelgavā 3 zvaigžņu viesnīcā – „Jelgava”. Viesnīcā praktikantes strādāja saimnieciskajā dienestā, veicot istabenes darba pienākumus. Teorētiski tika apzināta ēdienu/dzērienu un viesu uzņemšanas dienesta darbība.
Prakses mērķis: Nostiprināt iegūtās teorētiskās zināšanas, papildināt un nostiprināt praktiskās iemaņas, īpašu uzmanību pievēršot higiēnas jautājumu ievērošanai viesnīcās un videi draudzīgu līdzekļu izmantošanu saimnieciskā un ēdināšanas un dzērienu dienestu darbībā. Apgūt prasmi dot savu novērtējumu uzņēmuma dienestu organizācijai.
Prakses uzdevumi:
1. Prakses laikā veikt darba pienākumus atbilstoši prakses nolikumam un programmai.
2. Veikt individuālā uzdevuma izpildi.
3. Sagatavot prakses atskaiti, izdarot secinājumus un priekšlikumus.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties