Secinājumi
1) Uzņēmuma vienīgā reklāma ir mājaslapa un ‘’no cilvēka uz cilvēku’’.
2) Darbinieki strādā atbilstoši prasībām, galvenais ir apmierināts klients, jāmāk pielāgoties katram.
3) Uzņēmums ir mazs, tāpēc ir jābūt radošākam, daudz vairāk jāuzņemas atbildība.
4) Uzņēmums atrodas nomales vietā, Iļģuciemā, tāpēc nav tik daudz klientu, salīdzinoši kā Rīgas centra uzņēmumiem.
5) Uzņēmums ir konkurētspējīgs.
6) SIA ‘’Viss šokolādē’’ ir miermīlīga, jauka atmosfēra, kurā gribas atgriezties, lai iemalkotu kafiju un apēstu gardu smalkmaizīti.
Priekšlikumi
1) Aktīvi reklamēt savu uzņēmumu presē, internetā, sociālajos tīklos (facebook, twitter, draugiem u.c.).
2) Piesaistīt savus klientus ar dažādām akcijām un konkursiem sociālajos tīklos (facebook, twitter).
3) Paplašināt uzņēmuma kafejnīcas telpas, lai varētu uzņemt vairāk klientu.
…