Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
6,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:311487
 
Vērtējums:
Publicēts: 19.09.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 19 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2016. - 2020. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    4
1.  VIESNĪCAS PAKALPOJUMI UN KLASIFIKACIJA    6
1.1.  Viesnīcas klasifikācija    7
1.2.  Viesnīcu sertifikācija Latvijā    10
2.  PAKALPOJUMU KVALITĀTE    13
2.1.  Pakalpojumu kvalitātes jēdziens    13
2.2.  Pakalpojumu kvalitātes loma klientu piesaistei    14
2.3.  Pakalpojumu kvalitāti ietekmējošie faktori    15
2.4.  Pakalpojumu kvalitātes novērtēšanas veidi    16
3.  PĒTIJUMA METODOLOĢIJA    18
4.  VIESNĪCAS “PARK HOTEL LATGOLA” PAKALPOJUMU ANALĪZE    20
4.1.  Viesnīcas “Park Hotel Latgola” vispārējais apskats    20
4.2.  Viesnīcas produkta un pakalpojumu raksturojums    21
4.4.  Viesnīcas “Park Hotel Latgola” viesu anketēšanas datu analīze    25
4.5.  Viesnīcas pakalpojumu kvalitāte trešās personas vērtējumā    32
4.6.  Viesnīcas pakalpojumu kvalitāti autores vērtējumā    33
  SECINĀJUMI    35
  PRIEKŠLIKUMI    36
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    37
  PIELIKUMI    39
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Viesnīca “Park Hotel Latgola” ir vislielākā trīszvaigžņu viesnīca Daugavpils pilsētā.
2. Viesnīcas misija ir sniegt viesnīcas klientiem augsta līmeņa izmitināšanas un ēdināšanas pakalpojumus par loti izdevīgam cenām. Runājot par viesnīcas vīziju, tas ir kļūt par vislabāko viesnīcu ne tikai Daugavpils pilsētā, bet arī Latgales reģionā. Viesnīcas mērķis ir dod viesnīcas klientiem iespēju justies kā mājās, nodrošinājāt tos ar augsta līmeņa pakalpojumiem.
3. Cenas par viesnīcas “Park Hotel Latgola” pakalpojumiem atbilst tas kvalitātei.
4. Analizējot viesu anketas, darba autore secināja, ka lielāka daļa no viesnīcas klientiem apmierināta ar viesnīcas pakalpojumu kvalitāti, īpaši atzīmējot viesnīcas atrašanas vietu, restorānu “Plaza”, apkalpojošo personālu un piedāvāto pakalpojumu klāstu, kas iekļauj sevī tūrisma biroju.
5. Viesnīcas viesi novērtē brokastu kvalitāti vidēju uz 4 ballēm, argumentējot to, ka bieži ēdieni ir auksti un kafija nav garšīga.
6. Viesnīcas “Park Hotel Latgola” viesi bieži sūdzas par trokšņa esamību.
7. Viesnīcas restorāns “Plaza” bieži aizvērts uz specapkalpošanu, kas trauc viesnīcas klientiem paēst vakariņas restorānā un ieraudzīt Daugavpils pilsētu skaistu skatu.
8. 70% no aptaujātajiem viesiem gatavi atgriezties viesnīca vēlreiz un ieteikt viesnīcu saviem draugiem.
9. Visbiežāk viesi no bezmaksas pakalpojumiem izmanto bezvadu internetu, tūrisma biroja pakalpojumus, taksometru izsaukšanu un vietu rezervēšanu Daugavpils pilsētas restorānos.
10. Viesnīcas istabu iekārtojumu, atmosfēru un tīrību novērtēja ka ļoti labi.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties