Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
9,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:983056
 
Vērtējums:
Publicēts: 03.06.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
1.  Produktu raksturojums    5
1.1.  Produkta definējums    5
1.2.  Produkta īpatnības un īpašības    5
1.3.  Produkta vēlmes un vajadzības    6
1.4.  Mērķauditorija    6
1.5.  Faktori produktu izveidei un piedāvāšanai    6
1.6.  Līdzpakalpojumi    7
1.7  Uzņēmuma piedāvātie produkti    7
2.  Vispārējs industrijas raksturojums    8
2.1.  Industrijas robežas    8
2.2.  Iekļūšanas barjeras    8
2.3.  Iziešanas barjeras    9
2.4.  Svarīgākie resursi, kas tiek izmantoti industrijā    9
2.5.  Veiksmes faktori industrijā    9
2.6.  Tradīcijas valstī    10
2.7.  Industrijas attīstības fāze, perspektīvas    10
2.8.  Valsts politika, regulējums industrijā    10
2.9.  Pieprasījuma īpatnības, stabilitāte    11
2.10.  Saistītas un papildinošas industrijas    12
3.  Konkurentu analīze    13
3.1.  Uzņēmuma tiešie konkurenti    13
3.2.  Netiešie konkurenti    14
3.3.  Potenciālie konkurenti    15
4.  Statistisko datu analīze    16
4.1.  Industrijas lielums    16
4.2.  Industrijas apgrozījums    17
4.3.  Pieprasījumu tieši vai netieši raksturojoši rādītāji    17
4.4.  Industrijas izmaksu analīze    20
4.5.  Makroekonomiskie dati    21
5.  Iespēju un draudu analīze    23
  Secinājumi    24
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    25
  Pielikums    27
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Noskaidrots, ka ir augstas iekļūšanas barjeras, jo nepieciešams liels kapitāls, lai veiktu preču ieprikšanu.
2. Industrijā ir maz tiešie, bet daudz netiešie konkurenti, balstoties uz produkcijas īpatnību.
3. Pieaugošās vidējās darba algas varētu padarīt darbinieku izmaksas dārgākas, toties būs pirktspējīgāki klienti.
4. Interneta pieslēgums mājsaimniecībās procentuāli katru gadu kļūst ar vien lielāks.
5. Katru gadu pieaug to jauniešu skaits, kuri vēlās sākt spēlēt basketbolu, kas pozitīvi ietekmē industriju.
6. Apmēram 48% no iedzīvotājiem, kas iepērkas internetā, pērk arī apģērbu un sporta preces, kas liecina, ka cilvēkiem ir interese šajos produktos.
7. Sporta preču mazumtirdzniecības industrijā, kā arī sporta priekšmetu iznomāšanas industrijā darbinieku skaits nav pieaudzis, toties algas ir palielinājušās, kas nozīmē, ka ir lielāks pieprasījums pēc darbiniekiem šāda veida industrijās.
8. Mazumtirdzniecībā pa pastu un interneta veikalos ir ievērojama gan uzņēmuma skaita, darbinieku skaita, algas un apgrozījuma pieaugums, kas liecina, ka industrija ir attīstās un ir ar nākotnes perspektīvām.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties