Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:969171
 
Vērtējums:
Publicēts: 09.04.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Piemērs, kurā izpaužas patērētāja preferences, varētu būt šāds:
Patērētājs dodas uz preču tirgu un vēlas iegādāties mobilo telefonu. Viņa izvēli mobilā telefona iegādē nosaka dažādi faktori, kas ir viņa personīgās preferences. Pirmais, kas nosaka viņa izvēli ir telefona ražotājfirma. Jo ir cilvēki, kuri neatdzīst jebkuru telefona ražotājfirmu, un ir apmierināti tikai ar noteiktu un sev patīkamu. Pēc tam viņa izvēli nosaka kāda tipa telefonu viņš vēlas (atbīdāmu, klasisku, pagriežamu vai atveramu). Pie šīs kategorijas var pieskaitīt arī vai patērētājs vēlas mobilo tālruni ar vai bez skārienekrāna. Kā arī ja ir izvēle, tad patērētājs arī izvēlas sev tīkamāku telefona krāsu, jo dīvaini izskatītos, piemēram, biznesmenis ar telefonu rozā krāsā.
Tālākās preferences atkarīgas no mobilā telefona funkcijām un tam, kas viņā ir iekšā. Kāda ir atmiņa, kādus formātus atbalsta, cik ilgs ir baterijas darbošanās laiks, kādi ir īsziņu parametri, fotokameras parametri, kāda ir piekļuve internetam un citas patērētājam svarīgas īpašības un funkcijas.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1241052
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties