Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:882408
 
Vērtējums:
Publicēts: 26.01.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 21 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās, kad ir ļoti strauji attīstījušās tehnoloģijas un visā pasaulē notiek ļoti daudz notikumu katru dienu. Par šiem notikumiem mēs uzzinām caur medijiem. Viņi ir tie, kas novērtē, kas varētu interesēt viņu auditoriju un kas varētu būt svarīgākais, par ko ir vērts veidot sižetus un pavēstīt pārējai sabiedrībai. Un līdz ar to mēs esam atkarīgi no medija, kuram ir ļoti spēcīga ietekme, jo tas nosaka nevis to, ko domāt, bet gan – par ko domāt. Medijs pārvalda mūsu prātu un veido mūsu viedokli, neatkarīgi no tā, vai mēs to gribam vai nē. To, ko mēs redzam ikdienā ar mediju palīdzību, liek mums mainīt kaut kādas attieksmes pret kādu notikumu vai personu.
Medijs ir tas, kas izvēlas un mums sniedz svarīgāko informāciju par jaunumiem, izmaiņām. Dienas kārtības teorija skaidro attiecības starp mediju un sabiedrības prioritātēm, kas ir tiešā saiknē ar ziņu tēmu svarīgumu. Analītiskajā rakstā tiek analizēts, vai medijs savā dienas kārtībā ir ievietojis informāciju par mājokļa nodokli, kāpēc un cik daudz vietas tas aizņem. Analīzei tiks izmantoti Latvijā trīs lielākie laikraksti, respektīvi, Diena, Latvijas Avīze un Neatkarīgā Rīta Avīze. Apskatītais laika posms ir 2009. gada novembra un decembra mēnesis, kur decembrī tika pieņemts mājokļa nodoklis un apskatīts vai sabiedrībai pirms šī nodokļa palielināšanas bija informācija par to, tādēļ apskatīts arī novembra mēnesis. Analizēt varētu arī citos kanālos, kā, piemēram, radio, televīzija, žurnāli, taču tas ir pārāk sarežģīts uzdevums, tāpēc arī mediju loks tiek sašaurināts līdz vienam. Parasti arī dienas kārtības pētnieki, veicot kontentanalīzi, sašaurina kanālu loku līdz vienam vai diviem medijiem, kas parasti ir televīzija un laikraksti.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1116898
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties