Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:738983
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.04.2019.
Valoda: Angļu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

I will inform you that I will be the Manager of sales of ground coffee company Caferoma in the Riga branch, Latvia. Similarly, as in other world sales markets of our brand product, in the last two years, the share of Caferoma in Latvia has decreased by almost 30%. When studying the reasons for the decline in product sales in Latvia, two main reasons were identified.
The first reason is associated with a decrease in the purchasing power of consumers who have become less loyal to luxury products, they are willing to pay less for cheaper coffee. The second reason is connected with an increase in the activity of competitors - both producers of branded coffee, and producers of cheap products. So supermarkets under their own brand sell similar coffee at lower prices, and direct competitors sell coffee in Italian style at a price 30% lower than Caferoma.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1371972
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties