Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:490105
 
Vērtējums:
Publicēts: 07.12.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 25 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    6
1.  Uzņēmuma mārketinga darbības teorētiskais pamatojums    8
1.1.  Mārketinga mix teorētiskais raksturojums    8
1.2.  Finanšu analīzes būtība un metodes    21
2.  SIA „LAT-SET” mārketinga darbības analīze    31
2.1.  Uzņēmuma darbības vispārīgs raksturojums    31
2.2.  Mārketinga mix izvērtējums    33
2.3.  Uzņēmuma finanšu pārskatu analīze    43
3.  Uzņēmuma mārketinga darbības pilnveidošana    53
  Secinājumi un priekšlikumi    60
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    62
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
1. SIA „LAT-SET” darbības joma ir degļu, apkures katlu un apkures iekārtu tirdzniecība un dažādu inženierkomunikāciju sistēmu izbūve un apkalpošana.
2. Uzņēmums pieder tā vienīgajam dibinātājam un tajā strādā 5 cilvēki – uzņēmuma vadītājs, grāmatvede, pārdošanas vadītājs, 2 montāžnieki.
3. Uzņēmuma galvenās tirgotās preču grupas ir degļi, katli un apkures sistēmām nepieciešamie materiāli un rezerves daļas.
4. Cena produktiem tiek veidota pēc noteikta principa – tiek aprēķinātas ražošanas izmaksas vai iepirkuma maksa un tai pieskaitīts noteikts procents kā uzcenojums.
5. Uzņēmumā nav izstrādātas atlaižu sistēmas.
6. Uzņēmumā netiek veikta tirgus cenu izpēte.
7. Visbiežāk tiek lietots nulles līmeņa sadales kanāls, jo patērētājam ir izdevīgi iepirkt produktus tieši no ražotāja.
8. Uzņēmums un tā produkcija nav plaši pazīstama nepietiekamas reklāmas dēļ.
9. SIA „LAT-SET” ir izveidota nepilnīga mājas lapa.
10. Uznēmuma efektīvākā un panākumiem bagātākā preču virzīšanas metode ir tiešā pārdošana, kuru veic uzņēmuma vadītājs un pārdošanas menedžeris. Šie darbinieki veic potenciālo klientu meklēšanu, informācijas sniegšanu, pārdošanu, apkalpošanu un informācijas ievākšanu.
11. Firmai nav apkopotas informācijas par klientu apmierinātību, vēlmēm un ieteikumiem; nav atgriezeniskās saites.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties