Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:270975
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.12.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 21 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
  LABDARĪBA    4
  SPONSORĒŠANA    5
  ZIEDOJUMU UN SPONSORU TIRGUS MŪSDIENĀS    5
  ATŠĶIRĪBA STARP SPONSORĒŠANU UN ZIEDOJUMIEM    7
  ZIEDOJUMU FONDI LATVIJĀ    8
  Valsts Kultūrkapitāla fonds    8
  Eiropas Kultūras fonds    8
  ES programma „Radošā Eiropa”    8
  ES programma „Erasmus+”    9
  Borisa un Ināras Teterevu fonds    9
  Ziemeļvalstu un Baltijas valstu mobilitātes programma „Kultūra”    9
  Programma „Brigāde”    10
  ABLV Charitable Foundation    10
  Sorosa fonds – Latvija    11
  Fon Rogges labdarības fonds    11
  Rietumu Bankas labdarības fonds    11
  Mākslas, kultūras un vēstures atbalsta fonds – Sabiedrības attīstības centrs    12
  Mūzikas un mākslas atbalsta fonds    12
  Pētera Avena labdarības fonds „Paaudze”    12
  Latviešu fonds (ASV)    13
  Jaunatnes kultūras fonds „Latvija”    13
  Jaunatnes sporta fonds    13
  Jāņa Bisenieka fonds    14
  Sabiedrības integrācijas fonds    14
  Pilsētu un pašvaldību fondi    14
  SECINĀJUMI    16
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    17
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
Labdarības jēdziens ir radies jau senākos laikos, pakāpeniski attīstoties un ietverot sevī arī kultūras, mākslas un sporta atbalstīšanas pasākumus. Ziedošana un sponsorēšana veic atšķirīgas funkcijas, kur ziedošana ir labprātīga līdzekļu novirzīšana kādai noteiktai norisei, neprasot otras puses kaut kāda veida atmaksu par šo procesu. Savukārt sponsorēšana ir sarežģītāks jēdziens, kur abas iesaisītās puses vēlas gūt pēc iespējas lielāku labumu. Sponsorēšana, pēc autora domām, ir daudz laikietilpgāks process, nekā ziedošana.
Latvijā pastāv vairāki fondi, kas atbalsta tieši kultūru un mākslu, bet sportu nedaudz mazāk. Ar sporta atbalstīšanu biežāk nodarbojas sponsori, tā secina referāta autors. Bieži vien dažādi fondi izsludina pieteikšanos konkursiem, kur uzvarētāji iegūst finansiālo atbalstu savu mērķu realizācijai. Katru gadu galvenie motīvi, atbalstīšanas temati var mainīties, un to, ko atbalstīt, izvēlas paši fondi.
Pēc referāta autora domām, fondiem būtu vairāk jāpievēršas mākslas un sporta atbalstīšanai. Daļa izveidoto fondu varētu apvienoties, veidojot lielāku spēku, ietekmi un vēlmi palīdzēt.
Referāta autors secināja, ka ir ļoti maz informācijas par fondiem rakstītajos avotos, tādēļ interneta resursi galvenokārt ir viens no galvenajiem ceļiem, kā piekļūt šāda veida informācijai.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,77 €
Materiālu komplekts Nr. 1345850
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties