Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:110007
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 13 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma apraksts    4
2.  Situācijas analīze mazumtirdzniecībā    5
2.1.  Mazumtirdzniecības uzņēmumu ietekmējošie ārējie faktori    6
2.1.1.  Makrovides analīze    6
2.1.1.1.  Demogrāfiskie un sociālekonomiskie faktori    6
2.1.1.2.  Politiskie faktori    8
2.1.1.3.  Kultūras un izglītības faktori    9
2.1.1.4.  Tehnoloģiskie faktori    9
2.1.2.  Mikrovides analīze    10
2.1.2.1.  Konkurenti    10
2.1.2.2.  Starpnieki    11
2.1.2.3.  Klienti    11
2.2.  Uzņēmuma veids un izmantotās stratēģijas analīze    13
2.2.2.  Uzņēmuma mērķa tirgus analīze    14
2.2.3.  Piegādātāju analīze    16
2.3.  SVID analīze    17
3.  Uzņēmuma darbības plānošana    19
3.1.  Uzņēmuma mērķi un stratēģija    19
3.2.  Darbības plānošana    20
3.2.1.  Veikala noliktavu un veikalu atrašanās vietas analīze    20
3.2.2.  Uzņēmuma personāla vadīšana    23
3.2.3.  Merčendaizinga plāna izstrāde    25
3.2.4.  Cenu politika    29
3.2.5.  Komunikācija ar patērētājiem    30
  Secinājumi un priekšlikumi    31
  Bibliogrāfiskais saraksts    32
Darba fragmentsAizvērt

Latvijas tirgū ik gadu parādās aizvien jauni saldumu tirgotāji. Jaunie tirgotāji tirgo gan pašmāju uzņēmumu produkciju, gan arī ārzemju saldumu ražotāju produkciju, kuri aizvien vairāk un vairāk iespiežas Latvijas saldumu tirgū un cenšas ieņemt pēc iespējas lielāku tirgus daļu. Tā kā saldumu tirgus ir ļoti piesātināts uzņēmumiem ir jāanalizē konkurenti, jārod jauni risinājumi kā piesaistīt pircējus, lai tā „izdzīvotu” lielajā tirgu un spētu apmierināt pircēju vēlmes un vajadzības.
Vienmēr ir bijis aktuāls jautājums, ko darīt labāk nekā konkurenti, jo tirgus ir ļoti piesātināts un ir iespējams zaudēt vai nepiesaistīt klientus nepārdodot to, ko pieprasa, kad pieprasa un par kādu cenu pieprasa pircēji.
Tāpēc izstrādājam vairākus kursa darba mērķus.
Kursa darba mērķi ir:
apskatīt un analizēt SIA „Saldumu tirdzniecība” pozīcijas tirgū;
novērtēt šī uzņēmuma preču un pakalpojumu līmeni un vērtību;
izanalizēt uzņēmuma veikalos valdošo atmosfēru, iekārtojumu;
izanalizēt uzņēmuma draudus un iespējas;
sniegt secinājumus un priekšlikumus par uzņēmuma stāvokļa uzlabošanu.
Lai sasniegtu izvirzītos mērķus veicami vairāki uzdevumi.
Darba uzdevumi:
veikt uzņēmumu ietekmējošo ārējo faktoru analīzi;
veikt uzņēmumu ietekmējošo iekšējo faktoru analīzi;
veikt uzņēmuma SVID analīzi;
apskatīt uzņēmuma darbības plānošanu;
noteikt uzņēmuma mērķus un stratēģijas.
Lai izpildītu izvirzītos darba uzdevumus tiek izmantotas ekonomiskās un statistiskās salīdzināšanas pētījumu metodes, tabulas.
Par pētījumu avotiem tiek izmantoti valsts statistikas dati, interneta resursi, vispārēja un specializētā literatūra.
Darba veikšanas gaitā ir ierobežojumi pieejamai uzņēmuma informācijai, kas apgrūtina darba izpildi.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties