Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:426901
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.01.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Kredītiestādes vispārīgs raksturojums    4
2.  Bankas finanšu pakalpojumu raksturojums    6
2.1.  Konti un norēķini    6
2.2.  Maksājumu pakalpojumi    7
2.3.  Maksājumu kartes    9
2.4.  Kredīti    12
2.5.  Ieguldījumi    16
2.6.  Noguldījumi    19
2.7.  Valūtas darījumi    20
3.  Kredītiestādes darbs ar neparastiem un aizdomīgiem finanšu darījumiem    23
4.  Klientu apkalpošanas kvalitāte kredītiestādē    24
5.  Civilā, darba un vides aizsardzība kredītiestādē    26
6.  Individuālais uzdevums    27
  Secinājumi un priekšlikumi    30
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    31
  Pielikums. Nordea Bank AB Latvijas filiāles organizatoriskā struktūra    33
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
1. Nordea Bank AB Latvijas filiāle ir viena no lielākajām kredītiestādēm Latvijā, kas ieņem stabilu vietu tirgū.
2. Nordea banka saviem klientiem piedavā izcilu servisu un apkalpošanu, ko nosaka arī bankas vērtības.
3. Nordea banka izstrādā un ievieš efektīvas procedūras, lai novērstu naudas atmazgāšanu un terorisma finansēšanu.
4. Nordea banka pielieto “Zini savu klientu principu”, lai novērstu noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizāciju.
5. Civilā, darba un vides aizsardzība kredītiestādē ir augstā līmenī. Viss ir pielāgots gan darbiniekiem, gan klientiem.
6. Bankā ļoti būtiska ir datu aizsardzība un konfidenciālas informācijas neizpaušana.
7. Nordea Bank AB Latvijas filiālei nav nodalīts pašu kapitāls, tādēļ tās finanšu rādītājus nevar salīdzināt ar citu Latvijas komercbanku rādītājiem.
8. Nordea banka jaunajiem darbiniekiem nodrošina jauno darbinieku apmācības.
9. Nordea darbinieki ievēro profesionālās ētikas principus un citus bankas iekšējos normatīvos aktus.

Priekšlikumi:
1. Banka varētu vairāk popularizēt e-vidi un mudināt klientus veikt darījumus attālināti. Tas būtu ieguvums bankai, kā arī vairotu klientu finanšu pratību.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties