Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:295346
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.01.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  AS "Rietumu Banka" raksturojums un dokumentu analīze    4
2.  AS "Rietumu Banka" kultūras izpēte ar K. Kamerona un R. Kvinna organizācijas kultūras vērtēšanas metodi    7
3.  AS "Rietumu Banka" kultūras izpēte ar novērošanas metodi    15
  Secinājumi un priekšlikumi    17
  Pielikums    19
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
1. AS ‘’Rietumu Banka’’ nav vienīgā banka Latvijā ar rietumu kapitālu, kas savā darbībā īsteno labākos rietumu standartus. Tajā pašā laikā, banka ir kļuvusi par lielāko banku reģionā, kuras akcionāri ir vietējie iedzīvotāji, kuri pārrauga visu bankas darbību.
2. Par vienu no prioritāriem virzieniem Bankas attīstībā 2003.gadā kļūst kreditēšana – kā komercdarbības, tā arī privātpersonu. Jaunie, izdevīgākie kredīta saņemšanas noteikumi piesaista Bankai arvien jaunus klientus, tajā skaitā arī vidusslāņa pārstāvjus. Bankas klientiem no šī brīža ir iespēja iesniegt dokumentus hipotekārā kredīta noformēšanai ne tikai bankas Centrālajā birojā, bet arī Bankas filiāles, kā arī elektroniskā veidā Bankas mājas lapā
3. Banka tiecas nodrošināt augstākās kvalitātes apkalpošanu, sadzirdēt un saprast katru klientu, viņa vajadzības un specifiku, un piedāvāt saviem klientiem tieši viņiem piemērotākos un efektīvākos risinājumus.
4. Pēc aptaujas apkopošanas un analīzes, tika secināts, ka lielākā daļa respondentu organizācijas kultūru novērtējuši kā stabilu un uzņēmums vairāk fokusējas uz iekšu nekā uz āru.
5. Aptaujāto respondentu esošās un vēlamās atbildes neatšķiras ļoti lielā mērā, tikai nedaudz vēlamais rezultāts uzrāda vēlēšanos uzņēmumā lielāku elastību.
6. Darbinieku esošā kultūra atbilst - birokrātijas kultūrai, kas liecina par darbinieku augstu lojalitāti bankai un izpratni par vadības mērķiem.

Priekšlikumi:
1. Bankas vadītājam un darbiniekiem ir biežāk jāveido kopējie korporatīvie pasākumi, lai uzlabotu saliedētību un neformālu komunikāciju. Kā arī pēc iespējas biežāk jāizmanto bankas piedāvājumi pasākumiem.
2. Vadītājam vismaz reizi nedēļā jārīko darbinieku sapulces pusstundas garumā darba dienas sākumā. Sapulcēs ir jāinformē darbinieki par bankas jaunumiem, stratēģiju, mērķiem, kā arī jādod iespēja darbiniekiem izteikt savus viedokļus, kā arī iesaistīties diskusijās. Šādas sapulces veicinās darbinieku lojalitātes paaugstināšanu un jaunu darbinieku integrāciju.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties