Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:923415
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Komunicēšanas process starptautiskajā mārketingā (efektīvas komunikācijas svarīgākās pazīmes, faktori, kas iespaido komunicēšanas situāciju).
Efektīva komunikācija ir ļoti svarīga starptautiskajam mārketingam ģeogrāfiskās un psihologiskās distances un atšķirību dēļ, kuras šķir uzņēmumu no tās patērētājiem. sniedzas pēc (nesalīdzināmi) ideju nodošanas, lai iekļautu pārliecību un tādā veidā sekmējot mārketinga procesa funkcionēšanu efektīvāku. Vēl vairāk, mārketinga komunikācija ir dialogs, kas ļauj organizācijām un patērētājiem sasniegt mutisku sarunu apmierinājumu.1
Komunikācijas process aptver 4 elementus: nosūtītājs; informācija; kanāls; saņēmējs.
Verbālā komunikācija ir komunikācijas forma, kas paredz mutiski izteiktas informācijas apmaiņu (saruna aci pret aci, telefonu sarunas, grupas diskusijas u.c.).…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties