Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:883866
 
Vērtējums:
Publicēts: 21.12.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Informācija par uzņēmumu    6
1.1.  Uzņēmuma vēsture pašreizējā darbība    7
2.  Produkcija    9
2.1.  Preces    10
2.2.  Cenu politika    11
3.  Tirgus analīze    13
3.1.  Tirgus attīstības tendences    13
3.2.  Galvenie konkurenti    14
4.  Mārketinga stratēģija    15
4.1.  Reklāmas un sabiedriskā viedokļa veidošana    15
4.2.  Realizācijas kanāli    17
5.  Uzņēmuma funkcionēšana    18
5.1.  Uzņēmuma struktūra    18
5.2.  Izvietojums    20
5.3.  Uzņēmuma sadarbības partneri    21
6.  Risks un problēmas    23
6.1.  Uzņēmuma SVID analīze    24
7.  Finansu informācija    27
7.1.  Likviditātes rādītāji    28
7.2.  Uzņēmuma līdzekļu aprites rādītāji    30
7.3.  Rentabilitāte    31
8.  Secinājumi    33
9.  Izmantotā literatūra    34
10.  Pielikumi    35
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Uzņēmums SIA „SPORTLAND” ir atpazīstams netikai Latvijā, bet arī Igaunijā, Lietuvā un Krievijā.
2. Uzņēmums SIA „SPORTLAND” savā ikdienas darbībā pielieto visus populārākos noieta stimulēšanas pasākumus tirdzniecības uzņēmumu vidū, kuru galvenais uzdevums ir uzlabot kopējo uzņēmuma tēlu un palielināt preču noietu;
3. Uzņēmuma klientu pirkuma izdarīšanas biežums nav visai liels, pie tam ir tendence samazināties, turklāt viena pircēja veiktā pirkuma apjomi ir zemi;
4. Atzinīgi tiek vērtēts radio SWH un Eiropas Hītu radio, kā informācijas nodošanas kanāli, savukārt nelietderīgi ir pārraidīt informāciju LTV1 kanālā, kā arī nepieciešama mājas lapas popularizēšana un reklāmas attīstība internetā, kā arī jāattīsta mobilā marketinga sniegtās priekšrocības;
5. Uzņēmumam nav daudz konkurentu.
6. Uzņēmumā ir augsta līmeņa apkalpošanas kvalitāte un cienījamais uzņēmuma tēls ir veiksmīgs instruments cīņā ar konkurentiem, taču pie tā ir jāstrādā katru dienu.
7. Ir pamats uzskatīt, ka patērētāju iepirkšanās SPORTLAND veikalos vairs nav iedomājama bez sezonas izpārdošanām un cenu atlaidēm. Tas grauj uzskatu par preču patieso vērtību un arī par uzņēmuma patiesajiem nodomiem;

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties