Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:881318
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.09.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Apmierinātība ietekmē arī nākamo patērētāja uzvedību. Apmierinātības gadījumā viņš acīmredzot:
• atkārtos pirkumus;
• pastāstīs citiem potenciālajiem patērētājiem par gūto gandarījumu no pirkuma un vajadzības apmierināšanu.
Dažreiz labākā reklāma produktam ir tieši pircējs, kurš to lieto. Līdz ar to nepareizi rīkojas tie pārdevēji, kuri vēlas vienkārši tikt vaļā no produkta, pierūna patērētāju iepirkties, sniedzot nepatiesu informāciju. Tādas rīcības rezultātā būs tikai zaudējumi.
Neapmierinātības gadījumā pircējs:
• mēģinās iegūt no apkārtējiem labvēlīgu informāciju, lai novērstu diskomfortu;
• mēģinās apmainīt neveiksmīgo produktu pret citu;
• mēģinās griezties pie juristiem, uz patērētāju asociāciju pēc konsultācijām par patērētāja tiesību aizsardzību.
Spriedze, diskomforts un neapmierinātība liek patērētajam meklēt iespēju atbrīvoties no tām un mārketinga speciālistam šajā ziņā jāpalīdz. Ja patērētājs cenšas novērst diskomfortu, nododot preci atpakaļ, tad nevajadzētu iebilst.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1231806
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties