Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
8,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:880996
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.12.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Kopsavilkums    4
2.  Dati par plānoto uzņēmumu    6
3.  Uzņēmuma apraksts    7
4.  Produkta un pakalpojuma apraksts    13
1.2.  Produktu sortiments    13
4.2.  Produktu vizuālais noformējums    14
4.3.  Piegādātāji    16
4.4.  Tehnoloģijas    17
4.5.  Cena    17
4.6.  Produktu attīstība    18
5.  Tirgus analīze    19
1.3.  Vispārējā tirgus analīze    19
1.4.  Konkurentu analīze    19
1.5.  Klientu analīze    22
6.  Uzņēmuma vadība un personāls    24
7.  Uzņēmuma stratēģija un tās realizēšana    26
8.  Mārketinga stratēģija(MIX)    28
1.9.  Prece    28
8.2.  Cena    28
8.3.  Vieta    28
8.4.  Veicināšana    29
8.4.1.  Reklāma    29
8.4.2.  Pārdošanas veicināšanas metodes    29
8.4.3.  Publicitāte    30
8.5.  Uzņēmuma SVID analīze    30
9.  Finanses SIA “Margrieta”    32
1.10.  Pamatlīdzekļu nolietojuma aprēķins    32
1.11.  Peļņas- zaudējuma aprēķins    32
1.12.  Naudas plūsma SIA “Margrieta”    33
1.13.  Sākuma bilance SIA “Margrieta”    33
10.  Uzņēmējdarbības riski    34
11.  Priekšlikumi    36
Darba fragmentsAizvērt

Lai uzsāktu uzņēmējdarbību, katram potenciālajam uzņēmējam ir jāizprot, pirmkārt, komerclikums, kas kontrolē katru uzņēmumu. Otrkārt, jāapzinās risks, sākot jebkuras uzņēmējdarbības saistības. Treškārt, jābūt skaidrai idejai, biznesa plānam, lai izprastu potenciālā uzņēmuma riskus, iespējas un vietu kopējā tirgū. Svarīgi ir arī apzināties, kādi resursi un kādā apjomā nepieciešami uzņēmuma darbības sākšanai un turpināšanai. Jābūt tālredzīgam un jāparedz tirgus izmaiņas un sava potenciālā uzņēmuma darbības rezultātus; jāprognozē savas iespējas krīzes situācijā, kā arī peļņas un zaudējumu attiecība. Lai varētu izprast augstāk minētos punktus, jānovērtē pieprasījums pēc preces, konkurentu tirgus daļa, prasības un ārējie, iekšējie apstākļi, kas varētu kavēt vai sekmēt uzņēmējdarbības attīstību. Biznesu nav iespējams uzsākt no baltas lapas- nepieciešams biznesa plāns, kas ir stratēģiskā plāna veids, kurā atzīmētas gan uzņēmējdarbības idejas, projekta īstenošanas mērķi, taktikai, gan arī sagaidāmajiem rezultātiem noteiktā laika periodā.
Šajā biznesa plānā ir aprakstīta ziedu veikala plāna izstrāde. Ideja izstrādāt šādu plānu radās, pērkot ziedus X veikalā un iedomājoties, kā šāda veida veikali varētu pilnveidoties un veidot interaktīvās saites ar lojālajiem un potenciālajiem klientiem. Tā kā ziedi ir objekts, kas ir pieprasīti jebkurā sezonā, radās iecere par ziedu veikalu ar interaktīvām iespējām un ziedu piegādi mājās vai vietā, kur ir aktuāls pasūtījums.
Biznesa plāna mērķis ir pārbaudīt jauna uzņēmuma SIA „Margrieta” konkurētspēju Rīgā. Uzņēmums nodarbosies ar griezto ziedu, telpaugu tirdzniecību, ziedu kompozīciju veidošanu un pārdošanu, apsveikumu kartīšu tirdzniecību, kā arī kompozicionālo pušķu veidošanu interaktīvajā telpā- internetā- un ar iespēju pasūtījumus piegādāt mājās vai konkrētā- norādītajā adresē- Rīgas pilsētas robežās.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −7,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1235936
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties