Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:846492
 
Vērtējums:
Publicēts: 13.11.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 12 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
Darba fragmentsAizvērt

Kampaņas vēstījumi
Cilvēks iepērkas, lai dzīvotu, nevis dzīvo, lai iepirktos.
Ērtā veikalā ietaupot laiku, pūles un naudu, cilvēkam atliek vairāk laika un spēka pamatvērtībām - priekam, mīlestībai utt.
Par visu padomāts!
Kvalitāte savā dziļākajā būtībā ir laika ekonomija.
Rekordi ir kā mazs caurums sienā, kur pēc laika būs plašas durvis. Rekords vienmēr ir tikai sākums.
Ja mēs reizēm nedarītu muļķības, nekas prātīgs vispār netiktu paveikts.

Secinājumi
Reklāmas kampaņa ir pievērsusi sev lielu uzmanību, tomēr rodas šaubas par to, vai tā ir radījusi vēlamo rezonansi;
Reklāmas tēls ir izvēlēts pareizi, tas šķiet draudzīgs un labvēlīgs;
Kampaņas mērķis tiešām tiek izpildīts, patērētājam tiek ne tikai pasniegta jauninājumu informācija mediju kanālos, bet arī piešķirta iespēja pārliecināties par to, apmeklējot “Maximas” lielveikalu tīklu;
Aģentūra “7 Guru” ir atzinusi to par vienu no labākajām reklāmām šoruden.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1374625
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties