Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:833624
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.12.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
1.  Vispārēja informācija par uzņēmumu un vidi, kurā uzņēmums darbojas    5
1.1.  Uzņēmuma tiesiskā forma, īpašuma forma, darbības vieta    5
1.2.  Uzņēmuma vieta un loma Latvijas ekonomikā, nozarē, kurā uzņēmums darbojas    5
1.3.  Uzņēmuma darbība ārējos tirgos    6
1.4.  Uzņēmējdarbības vide, ārējās vides ietekme uz uzņēmuma, nozares attīstību    8
1.5.  Sociālās izmaiņas valstī un to loma uzņēmuma attīstībā    11
1.6.  Svarīgākie uzņēmuma darbību raksturojošie rādītāji    12
2.  Uzņēmuma vadība    13
2.1.  Vadība, struktūra, pārvalde, darbības plānošana    13
2.2.  Lēmumu pieņemšanas metodes    14
2.3.  Vadības informācijas sistēmas uzņēmumā    14
2.4.  Stratēģiskais vadīšanas process uzņēmumā    15
2.5.  Investīciju virziens uzņēmumā    16
2.6.  Uzņēmumā realizētie projekti    17
2.7.  Uzņēmuma kontroles vide    17
2.8.  Kvalitātes vadības procesi uzņēmumā, ietekme uz uzņēmuma darbības rezultātiem    18
3.  Mārketinga politika    20
3.1.  Uzņēmuma mārketinga vide    20
3.2.  Uzņēmuma mārketinga elementi    21
3.3.  Uzņēmuma tirgus segments    24
3.4.  Produkta pozicionēšanas karte    25
3.5.  Produktu dzīves cikla analīze un jaunu produktu izstrādāšanas un ieviešanas tirgū analīze    27
4.  Uzņēmuma darbības rādītāji, to raksturojums, finansēšanas politika un avoti    28
4.1.  Iekšējie finansēšanas avoti (nesadalītā peļņa, rezerves)    28
4.2.  Ārējie finansēšanas avoti    28
4.3.  Kapitāla piesaiste, izmantojot finanšu tirgus instrumentus    29
4.4.  Operatīvā, finanšu analīzes un kombinētā svira    29
4.5.  Kādus nodokļus, nodevas un obligātos maksājumus maksā uzņēmums    31
  Secinājumi    32
  Priekšlikumi    34
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    36
  Pielikumi    37
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. SIA „PROF Līnija” galvenie darbības virzieni ir kosmētikas līdzekļu vairumtirdzniecība un mazumtirdzniecība, kā arī frizieru un skaistumkopšanas pakalpojumu sniegšana. Lai gan uzņēmums nenodrošina pirmās vajadzības preču un pakalpojumu klāstu, skaistumkopšana un kosmētika būs aktuāla vienmēr, un līdz ar dzīves līmeņa pieaugumu un algu paaugstinājumu, kļūs arvien pieprasītāka.
2. SIA „PROF līnija” ir oficiālais izplatītājs tādiem pasaulē pazīstamiem zīmoliem, kā Paul Mitchell® prodesionālā matu kosmētika Latvijā, kā arī Callus Peel™ profesionālā pēdu kopšanas kosmētika un TriWorks™ aparātkosmetaloģijas iekārtas Baltijas valstīs. Uzņēmums plāno uzsākt aktīvu šo produktu virzīšanu Baltijas valstu tirgū, tiklīdz tie būs iekarojuši Latvijas tirgu.
3. Analizējot uzņēmuma finanšu rādītājus var secināt, ka uzņēmums strādā ar zaudējumiem un bez tendences uz situācijas uzlabošanos, jo arī apgrozījums ir svārstīgs un stipri nav audzis.
4. SIA „PROF Līnija” vadības struktūra ir ļoti vienkārša un pārskatāma, jo uzņēmums nav liels. Nosacīti, uzņēmumu varētu sadalīt divās daļās – profesionālās matu kosmētikas Paul Mitchell® pārstāvniecība un izplatīšana, un skaistumkopšanas salons „Beauty Zone”.
5. Lielākā daļa darbinieku ir pakļauti tieši uzņēmuma valdes priekšsēdētājai, kas veic arī uzņēmuma direktores funkcijas. Šāda vadības struktūra ļauj veidot optimālu komunikāciju starp darbiniekiem un efektīvu informācijas apmaiņu, taču bieži vien kavē daudzu lēmumu pieņemšanu un projektu virzību, jo jebkurš jautājums ir jāsaskaņo ar uzņēmuma valdes priekšsēdētāju, kas ir diezgan noslogota un bieži vien neatrodas Latvijā.
6. Stratēģiskās vadības procesu uzņēmumā veic uzņēmuma vadītāja vienpersoniski. To, kā konkrēti tiek veikta stratēģiskās vadīšanas process vadības līmenī, vadība neizpauž, un uzņēmuma darbiniekiem tiek doti konkrēti mērķi un uzdevumi, kas jāsasniedz un pēc tam tiek veikta padarītā kontrole.
7. Uzņēmumam ir izvirzīti vairāki stratēģiskie mērķi, kas ir saistīti ar tirgus palielināšanu un uzņēmuma attīstību, taču tie uzņēmumā strādājošajiem nav publiski pieejami, kā arī nav zināma uzņēmuma misija, kas var kavēt uzņēmuma kopējo mērķu sasniegšanu, jo darbiniekiem nebūs skaidrs virziens, kurā darboties.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties