Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:818791
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.10.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Sabiedriskās attiecības    4
2.  Mārketinga sabiedriskās attiecības    6
3.  Skatījums nākotnē    8
  Nobeigums    9
  Izmantotā literatūra    10
Darba fragmentsAizvērt

Nobeigums
Būtībā gan mārketinga sabiedriskās attiecības, gan sabiedriskās attiecības, kādas cilvēki tās pazina sākumā, savā starpā ir diezgan saistītas. Galvenā atšķirība, ka mārketinga sabiedriskās attiecības vairāk fokusējas uz pašu produktu un organizācijas panākumiem un, iespējams, ne tik daudz uz piesardzību un klientu vēlmēm.
Ja pieņem, ka turpmāk bizness un konkurence tikai pieaug. Tāpat arī patērētāju prasības un standarti. Vērtīgākas uzņēmumam varētu būt mārketinga sabiedriskās attiecības. Galvenokārt stratēģijas dēļ.
Jautājums šeit vairs nav par to – kurš kuru, jo arvien vairāk uzņēmumi savā komunikācijā izmanto stratēģiskākas metodes, lai piesaistītu vairāk klientu, stāstītu par savu piedāvājumu un vispār – veidotu savu tēlu.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties