Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:793140
 
Vērtējums:
Publicēts: 28.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 16 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  SIA „Baltic Motors Ltd.” MĀRKETINGA VIDES ANALĪZE    5
1.1.1.  Ford vēsture un SIA „Baltic Motors Ltd.” darbība    5
1.2.1.  Makrovides faktori    11
1.2.2.  Tirgus segmentēšana    14
2.  Konkurence    20
2.1.  Bostona konsultantu grupas matrica    20
2.2.  Portera piecu spēku modelis    21
3.  Situācijas analīze    25
3.1.  Iespējas un draudu analīzes tabula    25
3.3.  tabula. Uzņēmums-valsts    27
3.2.  Iespēju un draudu matricas    28
3.3.  SWOT analīze    29
3.4.  General Electric modelis    30
  SECINĀJUMI    32
  PRIEKŠLIKUMI    32
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    33
Darba fragmentsAizvērt

"Baltic Motors Ltd." ir dibināts 1992.gadā un no tā laika ir "Ford Motor Company" autorizētais dīleris Latvijā. 2003.gadā 15.aprīlī «Baltic Motors Ltd.» kļuva par Land Rover oficiālo pārstāvi Latvijā. Kopš 2008. gada 1. janvāra «Baltic Motors Ltd.» ir otrais oficiālais «Mazda» dīleris Latvijā. [6.2.] Šo gadu laikā uzņēmums attīstījās un ieņem 9 vietu pēc jauno automašīnu pārdošanas apjoma, ka arī ir atvēris vairākus autocentrus visā Latvijā.
Neskatoties uz vispārējo jauno automašīnu pārdošanas apjomu samazināšanu (-43,7%) [6.3.], SIA "Baltic Motors Ltd." pārdošanas apjomi 2008. gada laikā ir diezgan stabili. [6.5.]
Darba mērķis ir izpētīt SIA „Baltic Motors Ltd.” vidi un izanalizēt to ietekmējošos faktorus, tā rezultātā izdarīt secinājumus un atklāt potenciālās tirgus iespējas, kā arī izstrādāt argumentus priekšlikumus, kas saistīti ar produkcijas virzības tirgū iespējām. Lai to veiktu darbā ir jāatspoguļo uzņēmuma vēsture, mērķi, iekšējā un ārējā vide, kā arī Ford automašīnu raksturojošie dati, vieta tirgū, mērķa auditorija un stratēģija, lai panāktu maksimālu pārdošanas apjomu.
Izvirzīto mērķu sasniegšanai ir nepieciešamas veikt sekojošus uzdevumus:
Iepazīties ar uzņēmumu kopumā, tas ir, apskatīt tā vēsturi un darbību, lai zinātu ar ko uzņēmums nodarbojas un kā ir attīstījies;
Izpētīt uzņēmuma organizatorisko struktūru;
Izanalizēt faktorus, kas ietekmē SIA „Baltic Motors Ltd.” iekšējo un ārējo vidi, izprast uzņēmuma stiprās un vājās puses, kā arī iespējas un draudus, kuri iekšējie un ārējie spēki ietekmē uzņēmuma darbību;
Veikt segmentēšanu, lai uzzinātu Ford markas automašīnu iespējamo mērķa grupu, un noskaidrot potenciālus pircējus;
Izvirzīt mārketinga mērķus un izvēlēties stratēģiju, lai veidotu pēc iespējas lielākus Ford markas automašīnu pārdošanas apjomus;
Izvērtēt mārketinga kompleksu un plānot mārketinga programmas aktivitātes, lai izveidotu efektīvu automašīnas virzības modeli tirgū;
Izdarīt secinājumus un priekšlikumus, novērtējot gan uzņēmuma, gan arī Ford markas automašīnu vājās un stiprās puses un veikt ieteikumus to uzlabošanai.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −7,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1133903
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties