Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:620806
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.04.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 33 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Аннотация    5
  Ievads    6
1.  Mārketinga elementi un mārketinga aktvitāšu plānošana    8
1.1.  Mārketinga MIX pamatelementi    10
1.2.  Mārketinga komunikācijas kopums    16
1.3.  Mārketinga plānošana    25
2.  Viesnīcas „Piena muiža – Berghof” darbības raksturojums un mārketinga aktivitāšu analīze    27
2.1.  „Piena muiža - Berghof” organizācijas raksturojums    27
2.2.  Mārketinga elementu analīze viesnīcā “Piena muiža - Berghof”    37
3.  Viesnīcas “Piena muiža – Berghof” mārketinga aktivitāšu analīze un mārketinga aktivitāšu plāna izstrāde 2016.gadam    45
3.1.  Viesnīcas „Piena muiža - Berghof” mārketinga aktivitāšu analīze    45
3.2.  „Piena muižas - Berghof” mārketinga aktivitāšu plāns 2016.gadam    56
  Mārketinga aktivitāšu plānotais budžets    57
  Secinājumi un priekšlikumi    65
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    67
  Pielikumi    70
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Bakalaura darba izstrādes gaitā darba autore nonāca pie šādiem secinājumiem:
1. Lai izveidotu mārketinga plānu, uzņēmums izvērtē iegūtos datus, tirgus pieprasījumu un klientu vajadzības un vēlmes. Pielāgojot mārketinga mix elementus, veido mārketinga aktivitāšu plānu.
2. Pēc dokumentu analīzes darba autore secina, ka viesnīcas mājas lapa ir novecojusi, neatbilst jaunākajām tirgus prasībām - nav iespējams rezervēt tiešsaistē, nepilnīga informācija svešvalodās, un dizains nav atjaunots pēdējos 5 gadus.
3. No aptaujas, darba autore secina, ka lielākā daļa viesi brauc pirmo reizi (64%) un viņu dzīves vieta atrodas Rīgā (39%) un Kurzemes reģionā (34%), ko sekmē muižas atrašanās vieta.
4. Pēc intervijas autore secina, ka viesnīcai nav izveidota sava datu bāze, pēc kuras uzzināt klientu vai sadarbības partneru kontaktinformāciju, kā arī netiek apkopoti statistikas dati par viesnīcas viesiem. Kā rezultātā netiek stiprināta sadarbība ar esošajiem un potenciālajiem klientiem vai partneriem.
5. No aptaujas datiem, darba autore secina, ka visbiežāk viesi izvēlas SPA pakalpojumus (34%), kuri arī un atzīst, ka cena ir atbilstoša, vai izvēlas pēc cenas.
6. Pēc dokumentu analīzes darba autore secina, ka viesnīca sadarbojas ar pašvaldību iestādēm, rīko pasākumus, kā arī piedalās citu organizācijas pasākumos – izstādēs, gadatirgos, semināros u.c., tādā veidā veicināt atpazīstamību.
Izstrādājot mārketinga komunikāciju plānu autore balstoties uz secinājumiem izvirza sekojošus priekšlikumus:
1. Viesnīcā „Piena muiža - Berghof” 2016.gada plāna laikā nepieciešams uzlabot mājaslapu, atjaunot mājas lapas dizainu un tehniskās funkcijas – izveidot tiešsaistes rezervēšanas moduli, elektroniskās dāvanu kartes, pilnveidot informāciju svešvalodās un pielāgot mājas lapas funkcionalitāti dažādām ierīcēm,par ko ir atbildīgs mājas lapas uzturētājs.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties