Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:518688
 
Vērtējums:
Publicēts: 04.10.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

8.slaids Gadsimtā, kad produkti un pakalpojumi kļūst arvien līdzīgāki, laba servisa nodrošināšana ir viens no ļoti svarīgiem faktoriem patērētāju apmierinātības veidošanā. Tomēr šoreiz autors savā grāmatā min nevis labus, bet diezgan sliktus piemērus kā reklamēt savu pakalpojumu. Viņš stāsta, ka Spānijā esot viesnīca, kas reklamējusi, ka sūdzības no patērētājiem viņi pieņemot tikai no 9-11 rītā, un Anglijā esot veikals, kura reklāmas izkārtnē teikts “Mēs piedāvājam kvalitāti, servisu un zemu cenu. Izvēlieties jebkurus 2 no šiem.” šādi noteikti nevajadzētu reklamēt savu servisu, tad jau labāk paklusēt.
9.slaids Interesants man šķita piemērs par zīmola nosaukuma izveidi. Saistībā ar šo tēmu tika veikts pētījums, kurā patērētājiem parādīja divu skaistu sieviešu attēlus un jautāja, kura no tām bija skaistāka. Atbildes sadalījās 50:50. tad ekspermentētājs nosauca vienu sievieti par Dženiferu un otru par Ģertrūdi (vārds Ģertrūde Amerikā netiek uzskatīts par to pievilcīgāko). Sieviete, kuru nosauca par Dženiferu uzreiz ieguva 80% balsu.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties